گزارش مالی اچ‌تی‌سی در ماه آگوست: کاهش ۵۲ درصدی سود نسبت به سال گذشته

جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد تیره‌روزی‌ها و اوضاع مالی بد اچ‌تی‌سی همچنان ادامه دارد. بعد از پایین آمدن ارزش سهام این شرکت و اخراج تعداد زیای از کارمندان، حالا گزارش این برند تایوانی برای ماه آگوست نشان از کاهش ۵۲ درصدی سود نسبت به سال گذشته دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 اچ‌تی‌سی گزارش مالی خود برای ماه آگوست را به تازگی منتشر کرده که نشان می‌دهد میزان سودآوری این کمپانی نسبت به ماه مشابه در سال گذشته ۵۲ درصد کاهش داشته است. در این گزارش اعلام شده سود پیوسته‌ی اچ‌تی‌سی برای ماه آگوست به تنهایی ۲۱۳ میلیون دلار از ۶.۸۹ میلیارد دلار بوده است که نسبت به ماه گذشته (ماه جولای) ۶.۹۹ درصد افت داشته است.

به علاوه عملکرد این شرکت تایوانی در ماه آگوست سال ۲۰۱۵ میلادی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۵۲.۶۲ درصد افت کرده و میزان سود پیوسته‌ی این شرکت از ۱۴.۵ میلیارد دلار درآمد ۴۴۹ میلیون دلار بوده است. البته همچنان این احتمال وجود دارد با ادامه یافتن این روند در ماه سپتامبر، اچ‌تی‌سی بتواند به هدف مالی خود در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ میلادی (۱۹ تا ۲۲ میلیارد دلار درآمد) دست یابد.

بی‌تردید، مدیران رده‌بالای اچ‌تی‌سی نسبت به مشکلاتی که این کمپانی با آنها روبرو خواهد شد، آگاه هستند. در نتیجه انتظار می‌رود تا پایان سال جاری در محصولات این برند و نحوه‌ی عرضه آنها تغییر جدی ایجاد شود. به عنوان مثال قرار است پرچمدار جدید این شرکت به نام HTC Hero یا HTC One A9 معرفی شود. ولی به نظر شما معرفی چنین محصولاتی می‌تواند به تنهایی راه‌گشا باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات