آمار هواوی از نیمه اول سال 2015؛ افزایش 87 درصدی درآمد و رشد 39 درصدی فروش گوشی‌های هوشمند

چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
مطالعه 1 دقیقه
در حالی که شرکت‌های برتر فناوری گزارشی از عملکرد سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ را منتشر می‌کنند، شرکت هواوی نیز طی یک گزارشی اعلام کرد که در طول شش ماه اول امسال، ۴۸.۲ میلیون گوشی هوشمند به فروش رسانده است.
تبلیغات

شرکت هواوی اعلام کرد که نسبت به نیمه‌ی اول سال گذشته، امسال شاهد افزایش ۳۹ درصدی فروش گوشی‌های هوشمند خود است. به لطف فروش بسیار خوب گوشی‌های هوشمند هواوی، درآمد این کمپانی با افزایش ۸۷ درصدی به ۷.۲۳ میلیارد دلار رسید. 

شرکت هواوی عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند خود را به چین، اروپا، آفریقا و آسیای شرقی دو برابر کرده بود. این کمپانی به نقش کشورهای ایتالیا و اسپانیا برای فروش بسیار بالای گوشی‌های هوشمند در اروپا تاکید کرد. 

پس از فروش ۷۵ میلیون گوشی‌ هوشمند در سال ۲۰۱۴، امسال کمپانی چینی هواوی در حال دستیابی به فروش ۱۰۰ میلیون از این محصولات است. شرکت شیائومی نیز گزارش خود را مربوط به نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۵ منتشر کرده که بر اساس آن ۳۴.۷ میلیون گوشی‌ هوشمند به فروش رسانده است؛ با این اوصاف شرکت هواوی در صدر کمپانی‌های برتر چینی قرار دارد. 

شایعاتی نیز منتشر شده که شرکت هواوی گوشی نکسوس بعدی را تولید می‌کند که این محصول نیز نقش بسزایی را در فروش گوشی‌های هوشمند این شرکت خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات