رکوردشکنی نتفلیکس با عبور از مرز ۱۰۰ میلیون مشترک

سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تعداد مشترکان نتفلیکس از مرز ۱۰۴ میلیون نفر عبور کرده است که بیش از ۵۰.۱ درصد از این تعداد خارج از آمریکا از سرویس استریم ویدیو استفاده می‌کنند.
تبلیغات

نتفلیکس با انتشار گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ میلادی نشان داد که عملکردی فراتر از پیش‌بینی تحلیل‌گران وال استریت داشته است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط نتفلیکس، این کمپانی در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ میلادی موفق شده تا ۵.۲ میلیون مشترک جدید داشته باشد که بیشتر از پیش‌بینی‌های انجام شده مبنی بر اضافه شدن ۳.۲ میلیون مشترک جدید است. نتفلیکس اخیرا توجه ویژه‌ای را به افزایش تعداد مشترکانش در خارج از خاک آمریکا معطوف کرده و به نظر می‌رسد تلاش‌های این کمپانی نتیجه‌بخش بوده است. نتفلیکس موفق شده تا طی بهار ۲۰۱۷ بیش از ۴.۱۴ میلیون مشترک خارج از خاک آمریکا و ۱.۰۷ میلیون مشترک در داخل خاک آمریکا داشته باشد که در مجموع تعداد مشترکان این کمپانی را به بیش از ۱۰۴ میلیون نفر افزایش داده است. در مجموع بیش از ۵۰.۱ درصد از مشترکان سرویس نتفلکیس در خارج از آمریکا هستند. نتفلیکس اعلام کرده که تعداد مشترکان جدید این سرویس در ۶ ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ میلادی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش یافته که این تعداد ۱۰.۲ میلیون نفر بوده است.

نتفلیکس در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ میلادی موفق شده تا به ازای هر سهم سودی ۱۵ سنتی را از درآمد ۲.۷۹ میلیارد دلاری کسب کند، حال آنکه پیش‌بینی‌های انجام شده، کسب سود ۱۶ سنتی به ازای هر سهم از درآمد ۲.۷۶ میلیارد دلاری را خبر داده بود.

نتفلیکس اعلام کرده که همچنان به سرمایه‌گذاری خود روی تولید محتوای اختصاصی ادامه خواهد داد. این کمپانی معتقد است که تولید محتوای اختصاصی یکی از اصلی‌ترین دلایل برای افزایش سوددهی و بالا رفتن درآمد این کمپانی است.

تولید محتوای اختصاصی توسط نتفلیکس، محصولات این کمپانی را نامزد دریافت ۹۱ جایزه اِمی کرد، حال آنکه نتفلیکس پس از HBO با نامزد شدن در ۱۱۱ شاخه، رتبه‌ی دوم را از نظر بیشترین تعداد نامزدی به خود اختصاص داد. انتظار می‌رود نتفلیکس در سال جاری میلادی ۶ میلیارد دلار برای تولید محتوای اختصاصی سرمایه‌گذاری کند. پس از انتشار گزارش مالی تفلیکس برای سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی ارزش هر سهم نتفلکیس در واکنش به رکوردشکنی این سرویس استریم، ۱۰ درصد افزایش یافته و به ۱۷۸ دلار به ازای هر سهم رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات