تولید جهانی سه ماهه چهارم گوشی‌های هوشمند ZTE نزدیک به ۴۲ درصد رشد داشته است

سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
ZTE به لطف پیشرفت بسیار زیاد در بازار ایالات متحده، توانسته حجم تولید گوشی‌های هوشمند خود در سه ماهه سوم ۲۰۱۴ را تا ۴۲ درصد بیشتر کند. این درصد نسبت به سه ماهه سوم سال پیش برآورد شده است.
تبلیغات

سازمان تحقیقات بازار‌های جهانی، Strategy Analytics، اخیرا اعداد و ارقامی گزارش داده که کمپانی تولید کننده ZTE را تبدیل به دومین تولید کننده گوشی هوشمند در آمریکا می‌کند. روندی که سال به سال رو به رشد است و به صورت جهانی ۱۵ درصد پیشرفت را برای این حجم تولید این شرکت به ثبت رسانده است. جالب است بدانید که ZTE اکنون با سه تیم NBA شراکت رسمی دارد.

این گزارش همچنین توضیح داده که دلیل این رشد زیاد برای ZTE تغییر تاکتیک این تولید کننده برای جواب‌گو بودن به تغییرات در بازار کسب و کار است. ZTE در گذشته هر چه در توان داشت دستگاه‌های هوشمند تولید می‌کرد و تاکتیک برتری کمیت بر کیفیت را ترجیح داده بود. شبیه به کاری که سامسونگ با تنوع زیاد دستگاه‌های خود مشغول به انجام آن است اما ZTE این روند را تغییر داد.

ZTE-Logo-New-York

بر طبق این گزارش، ZTE سه خانواده از محصولات را در دست تولید دارد که هر کدام از آن‌ها امسال فروش بسیار خوبی داشته‌اند؛ سری ZTE Star، ZMAX و Nubia Z7. سری استار این تولید کننده تا به اینجای سال جاری میلادی نزدیک به یک میلیون واحد فروش داشته است. سری ZMAX و ZTE Grand تاکنون در حدود یک میلیون واحد به صورت جهانی به فروش رفته‌اند. بدون هیچ اعداد و ارقام مشخص، برند Nubia امسال در چین فروشی دو برابر سال پیش را تجربه می‌کند.

نگه داشتن همکاری‌های استراتژیک با ۵۰ اوپراتور معروف در سرتاسر جهان، ZTE را در موقعیتی بسیار خوب برای رشد در آینده نزدیک قرار داده است. نظر شما در این باره چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات