گزارش مالی اچ تی سی در سه ماهه سوم سال 2016: کاهش ضرر خالص به 57 میلیون دلار

چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ تی سی گزارش مالی سه ماهه‌ی سوم ۲۰۱۶ را منتشر کرده که به نظر می‌رسد براساس آن تایوانی‌ها به پایان روزهای ناخوشایند رسیده‌اند.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی سوم ۲۰۱۶ خود را منتشر کرده است که به نظر می‌رسد پایان روزهای بد برای این کمپانی تایوانی را به مدد هدست واقعیت مجازی وایو و تقاضای بالا برای گوشی‌های پیکسل نوید می‌دهد.

البته هنوز اچ‌تی‌سی موفق نشده تا آمار درخشان خود پس از چندین سال ضرردهی را ارائه کند، حال آنکه گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی سوم ۲۰۱۶ افق‌های روشنی را پیش روی این کمپانی قرار داده است. براساس اطلاعات ارائه شده اچ‌تی‌سی نتایج مربوط به سه ماهه‌ی سوم را که شامل ماه‌های جولای تا سپتامبر است که امیدوارکننده به نظر می‌رسد، بطوری که اچ‌تی‌سی در این فصل با افزایش درآمد و کاهش ضرردهی همراه شده است.

اچ‌تی‌سی با حاشیه سود ۱۶.۱ درصد موفق شده تا درآمد سالیانه‌ی خود را ۴ و درآمد سه ماهه‌ی سوم را بیش از ۱۸ درصد افزایش دهد. درآمد اچ‌تی‌سی در سه ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی به بش از ۷۰۰ میلیون دلار رسیده که در مقایسه با نتایج ثبت شده در فصول گذشته بسیار خوب به نظر می‌رسد. بخش بزرگی از بهبود عملکرد اچ‌تی‌سی در فصل سوم به دلیل عملکرد درخشان این کمپانی در ماه سپتامبر است، بطوریکه رشد درآمد ماه سپتامبر در مقایسه با آگوست ۴۲ درصد و در مقایسه با مدت مشابه سال پیش ۳۱ درصد رشد داشته است.

سود عملیاتی اچ‌تی‌سی در سه ماهه‌ی سوم بیش از ۶۳ میلیون دلار اعلام شده که ضرر خالص آن پس از کسر مالیات را ۵۷ میلیون دلار می‌کند. دست یافتن به این آمار نشان از بهبود عملکرد اچ‌تی‌سی دارد. اچ‌تی‌سی در سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی ضرر خالص قریب به ۱۰۰ میلیون دلاری را گزارش داده بود که از این‌رو آمار مربوط به سه ماهه‌ی سوم نشان از بهبود برای این کمپانی دارد. این کمپانی تابستان سال ۲۰۱۵ را نیز با ضرر خالص ۱۴۳ میلیون دلاری به اتمام رسانده است.

نظر شما در مورد وضعیت اچ‌تی‌سی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات