فروش محصولات اپل طی سه ماهه دوم سال در فروشگاه‌ های تارگت ۲۰ درصد کاهش داشته است

شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
محصولات شرکت اپل در سه ماهه دوم سال جاری در فروشگاه‌های تارگت دچار کاهش فروش شدند. با این حال شرکت تارگت به عرضه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس چشم دوخته است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

رییس و مدیرعامل شرکت تارگت (Target) برایان کرنل (Brian Cornell) به تازگی با تحلیل‌گران وال‌استریت گفتگو کرده است. موضوع مصاحبه، شرایط ناهمواری است که در سه ماهه دوم سال جاری میلادی، موجب آسیب دیدن شرکت‌های خرده‌فروش را فراهم آورده است. در این گفتگو برایان کرنل، کاهش دو رقمی درصد درآمدی که خرده‌فروشان در مورد کالاهای الکترونیکی تجربه کردند را یادآور می‌شود و اشاره می‌کند که فروش محصولات اپل در فروشگاه‌های تارگت از ماه آوریل تا ژوئن، ۲۰ درصد کاهش یافته است.

مدیر اجرایی این فروشگاه در این گفتگو تمایلی نداشت که آیفون را دلیل کاهش درآمد اعلام کند، اما زمانی که گلدمن ساچس (Goldman Sachs) تحلیلگر وال استریت از او پرسید: «آیا کاهش درآمد اپل به خاطر فروش ضعیف آیفون بوده است؟» پاسخ داد که «داستان گسترده‌تر است. این کاهش مربوط به همه محصولات اپل است». کرنل اعلام کرد که شرکت تارگت با اپل در زمینه تبلیغ و ارتقای فروش محصولات جدید این شرکت در نیمه دوم سال همکاری می‌کند. علاوه بر آیفون 7 و آیفون 7 پلاس ممکن است منظور او از این محصولات جدید، اپل‌واچ 2 و در پی آن اپل‌آیپد پرو 9.7 اینچی باشد.

مدیر عامل تارگت در ادامه بیان کرد: «مشتریان در جستجوی محصولات اپل به ما مراجعه می‌کنند. آن‌ها به دنبال نوآوری هستند. ما و تیم‌های تجاری‌مان با اپل برنامه‌های خود را هماهنگ می‌کنیم تا از آمادگی خود برای بهره‌بردن از این برنامه‌ریزی‌ها، در شش‌ماهه دوم سال اطمینان حاصل کنیم».

لازم به ذکر است که آخرین شایعات درباره آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، از رونمایی آن‌ها در هفتم سپتامبر امسال خبر می‌دهند. بر اساس یادداشت‌های فاش شده‌ از شرکت ای تی اند تی (AT&T) این دو گوشی از تاریخ نهم سپتامبر برای پیش‌فروش ارائه می‌شوند و دو هفته بعد به طور کامل به بازار عرضه می‌‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات