گزارش مالی لینکدین در سه ماهه دوم ۲۰۱۶: درآمد ۹۳۳ میلیون دلاری برخلاف پیش‌بینی‌ها

جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گزارش مالی لیندکین در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ منتشر شد تا انتخاب صحیح مایکروسافت برای تصاحب این شبکه‌ی اجتماعی را تایید کند. لینکدین در این فصل بر خلاف پیش‌بینی تحلیل‌گران بازار نه تنها ضرر نداده، بلکه توانسته به ازاء هر سهم ۰.۰۶ دلار سود بدهد.
تبلیغات

لینکدین بزرگ‌ترین شبکه‌ی اجتماعی مخصوص کسب و کار است که اخیرا به قیمت ۲۶.۲ میلیارد دلار به تصاحب مایکروسافت درآمد و در واقعا به زودی بخشی از دارایی‌های مایکروسافت به شمار خواهد رفت. این کمپانی اخیرا گزارش مالی خود را برای بازه‌ی زمانی سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ ارائه کرده است و در آن خبر از درآمد ۹۳۳ میلیون دلاری داده است. این رقم نسبت به همین فاصله‌ی زمانی در سال گذشته، رشد ۳۱ درصدی را نشان می‌دهد و به موجب آن به هر سهم از سهام این شرکت سود ۰.۰۶ دلاری تعلق می‌گیرد. 

وال‌استریت پیش‌بینی ضرر ۰.۰۶ دلاری را به ازاء هر سهم از سهام این شرکت کرده بود. 

جف وینر، مدیرعامل لینکدین در جلسه‌ی ارائه‌ی گزارش مالی این شرکت به سهام‌داران گفت: «ما باور داریم که ملحق شدن به مایکروسافت ما را قادر می‌سازد تا با شتاب بیشتری به سمت جلو حرکت کنیم و ابعاد تجارت خود را گسترش داده و فرصت‌های جدیدی را برای هر کدام از اعضاء شبکه‌ی اجتماعی لینکدین ایجاد کنیم.»

تعداد کاربران لینکدین سال به سال ۱۸ درصد رشد داشته و حالا به بیش ۴۵۰ میلیون نفر رسیده است. ۱۷ میلیون کاربر جدید از سه ماهه‌ی اول سال جاری میلادی در این شبکه‌ی اجتماعی ثبت‌نام‌ کرده‌اند. تعداد بازدید کاربران لینکدین نیز ۹ درصد رشد داشته تا به ۱۰۶ میلیون نفر در ماه برسد. 

انتظار می‌رود لینکدین در پایان سال مالی نهایی شده و لینکدین رسما زیر سلطه‌ی مایکروسافت برود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات