گزارش عملکرد مالی ال‌جی در سه ماهه اول ۲۰۱۴: رکورد در فروش تلفن‌های هوشمند و رشد ۳۱۹ درصدی در سود خالص

چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی روز گذشته نه تنها تایید کرد تلفن LG G3 تا ۸ هفته دیگر روانه بازار می‌شود بلکه گزارش مربوط به عملکرد مالی خود در سه ماهه ابتدای سال جاری میلادی را ارایه کرد. درآمد این کمپانی کره‌ای به لطف استقبال مردم از تلفن‌های هوشمند و تلویزیون‌های جدید این شرکت به ۱۳.۳۵ میلیارد دلار رسیده است.
تبلیغات

ال‌جی دلیل رشد درآمد این شرکت را در دو عامل دانسته است ابتدا عرضه موفق نسل دوم فبلت این شرکت با نام LG G Pro 2 که به گفته ال‌جی مورد توجه مردم کره‌جنوبی قرار گرفته است و فروش خارق‌العاده‌ای را در این کشور رقم زده است و دوم بازاریابی بهینه.

البته ال‌جی در گزارش روز گذشته خود اطلاعات دقیقی از میزان سود بخش موبایل این شرکت ارایه نکرد و تنها آن را بسیار خوب دانست. این کمپانی اعلام کرد که درآمد بخش موبایل ال‌جی با ۶ درصد رشد به ۳.۱۹ میلیارد دلار رسیده است. این کمپانی آمار فروش تلفن‌های هوشمند خود را نیز اعلام کرد و گفت ال‌جی موفق به فروش ۵ میلیون تلفن سازگار با شبکه LTE تنها در فصل اول سال ۲۰۱۴ شده است. این یک رکورد بزرگ برای کمپانی‌ کره‌ای محسوب می‌شود و به این معنا است که ال‌جی در حال کسب سهم بازار از تلفن‌های هوشمند در بازارهای سخت‌گیر توسعه یافته است و توانسته نظر مثبت بسیاری از کاربران را به سمت محصولات خود جلب نماید. جالب است بدانید که تلفن‌های سازگار با LTE تنها ۴۱ درصد از کل فروش تلفن‌های هوشمند ال‌جی را شامل می‌شوند.  ال‌جی در سه ماهه ابتدایی سال جاری ۱۲.۳ میلیون دستگاه تلفن هوشمند به فروش رسانده است.

سود ال‌جی در سه ماهه اول سال جاری در مقایسه با همین فاصله زمانی در سال گذشته، ۳۱۹ درصد رشد داشته است. ال‌جی در فصل اول ۲۰۱۴ توانسته است به سود خالص ۸۶.۶۲ میلیون دلار و سود عملیاتی ۴۷۱.۴۷ میلیون دلار دست یابد. درآمد این کمپانی نیز رشد ۱.۲ درصدی را تجربه نموده و به مبلغ ۱۳.۳۵ میلیارد دلار رسیده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات