طرح‌های مفهومی کارت‌های گرافیک سال ۲۰۳۵ سری Xe اینتل منتشر شد

جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اینتل در رویداد اودیسه، طرح‌های مفهومی کارت‌های گرافیک سری Xe را به‌نمایش گذاشت. رندرهای منتشرشده، طراحی کارت‌های گرافیک مربوط‌به سال‌ ۲۰۳۵ میلادی را نشان می‌دهد.
تبلیغات

اوایل اسفندماه گفته شد که اینتل قصد دارد طی برنامه‌ای به‌نام اودیسه، گیمرها را در جریان آخرین تحولات پردازنده‌های گرافیکی جدید خود قرار دهد. درجریان نمایشگاه کام‍‍پیوتکس ۲۰۱۹، اینتل رویداد آزمایشی اودیسه را برگزار کرد و طرح‌های مفهومی کارت‌‌های گرافیکی را مربوط‌به سال ۲۰۳۵ به‌اشتراک گذاشت تا تصویری از کارت‌های گرافیکی که درسال‌های بعد معرفی می‌شوند ارائه دهد.

این رویداد، بخشی از برنامه‌ی گسترده اینتل موسوم به «Join Odyssey» است. همان‌طور که گفته شد برنامه‌ی اودیسه با هدف بروز کردن اطلاعات علاقه‌مندان به گیمینگ راهبرد می‌شود و اینتل قصد دارد ازطریق این برنامه، آخرین اخبار را ازطریق Intel Gaming Access در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

رویداد اودیسه اینتل، به‌صورت آزمایشی و با هدف اشتراک‌گذاری اطلاعات اینتل با گیمرها، همچنین دریافت بازخوردهای آن‌ها برگزار شد. گرگوری برینت، مدیر بخش سرویس مشتریان اینتل به‌همراه لیزا پیرس مدیر تیم گرافیک و نرم‌افزار شرکت، نرم‌افزار ارتقایافته‌‌ی Graphics Command Center اینتل را معرفی کرد که از امروز در مایکروسافت استور در دسترس کاربران قرار دارد. نرم‌افزار جدید اینتل با رابط کاربری بهبودیافته‌ و قابلیت‌های بهبود یافته‌ای از جمله بهبود عملکرد فقط با یک کلیک معرفی شده است. 

همچنین اینتل طرح‌های مفهومی کارت‌های گرافیکی سری Xe را به‌نمایش گذاشت که تصویری از شکل ظاهری کارت‌های گرافیک در سال ۲۰۳۵ ارائه می‌دهند. تصاویر تنها طراحی مفهومی کارت‌‌های گرافیکی را در سال‌های آتی به‌نمایش می‌گذارند و ما را با خود به آینده می‌برند. 

طرح‌های مفهومی Andromeda

کارت گرافیک اینتل
کارت گرافیک اینتل

طرح‌های مفهومی Gemini

طرح‌های مفهومی Oblivion

کارت گرافیک اینتل
کارت گرافیک اینتل

طرح‌های مفهومی Prometheus

کارت گرافیک اینتل
کارت گرافیک اینتل
کارت گرافیک اینتل

طرح‌های مفهومی Sirius

کارت گرافیک اینتل
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات