اسپیکر قابل‌حمل ایسر Halo Swing با پشتیبانی از دستیار صوتی اسیستنت معرفی شد

سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
بلندگوی هوشمند ایسر Halo Swing
بلندگوی هوشمند قابل‌حمل ایسر Halo Swing با پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل اسیستنت و پخش صدای ۳۶۰ درجه در CES ۲۰۲۳ معرفی شد.
تبلیغات

اسپیکر هوشمند مجهز به دستیار صوتی اسیستنت گوگل، انجام کارهایی مثل پخش آهنگ‌های دلخواه و پاسخ به پرسش‌هایی مثل وضعیت آب‌وهوا و مرور خبرهای مهم را دراختیار کاربران قرار می‌دهند. البته مجبور نیستید برای بهره‌گرفتن از قابلیت‌های این‌ نوع محصولات حتماً در اتاق حضور داشته باشید؛ زیرا ایسر با معرفی اسپیکر قابل‌حمل Halo Swing امکان دسترسی به تمام قابلیت‌های دستیار گوگل اسیستنت را در هر محدوده‌ای که سینگال وای‌فای دردسترس باشد، ارائه می‌دهد.

Halo Swing ایسر از دسته‌ی حمل چرمی و چراغ‌های تزیینی RGB قابل‌تنظیم بهره می‌برد. این نورپردازی‌ها به فراخوانی دستیار صوتی اسیستنت واکنش نشان می‌دهند و می‌توان آن‌ها را با برنامه‌ی Acer Halo سفارشی‌سازی کرد. در جلو بلندگو نیز نمایشگر LED ساده‌ای تعبیه شده است که می‌تواند اطلاعاتی مثل وضعیت کنونی آب‌وهوا و تقویم نشان دهد.

بلندگوی هوشمند ایسر Halo Swing
بلندگوی هوشمند ایسر Halo Swing

هنگامی‌که ایسر Halo Swing به وای‌فای متصل شود، عملکرد آن شباهت زیادی به بلندگوهای هوشمند گوگل خواهد داشت و حتی می‌توان ازطریق آن، برنامه‌ی Google Home را نیز مدیریت کرد. این بلندگو برای راحت‌تر‌کردن جابه‌جایی، از جفت‌سازی سریع گوگل پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را به‌راحتی با بلوتوث گوشی جفت‌ کرد. این محصول از گواهی IPX5 نیز بهره می‌برد؛ بنابراین، دربرابر آب مقاوم است. اسپیکر هوشمند جدید ایسر با هربار شارژ کامل تا ۱۰ ساعت پخش مداوم موسیقی دوام خواهد آورد.

به‌گزارش 9to5Google، جدیدترین بلندگوی هوشمند ایسر از پخش صدای ۳۶۰ درجه نیز پشتیبانی می‌کند و صدا را با ساب‌ووفر و صدای DTS تقویت می‌کند. علاوه‌براین، می‌توان با جفت‌کردن چند Halo Swing، صدایی با کیفیت و قدرت بیشتر پخش کرد. بلندگوی هوشمند ایسر Halo Swing با دستیار گوگل اواخر سال جاری روانه‌ی بازار خواهد شد؛ ولی قیمت آن هنوز مشخص نشده است.

قیمت اسپیکر هوشمند جدید ایسر هنوز اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات