Blue Tiger اولین هدست وابسته به انرژی خورشیدی را معرفی کرد

دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت Blue Tiger یک هدست بی‌سیم که از انرژی خورشیدی برای شارژ شدن استفاده می‌کند را در جریان CES ۲۰۲۲ معرفی کرد.
تبلیغات

این هدست که می‌تواند به‌ صورت نامحدود از انرژی خورشیدی برای شارژ شدن استفاده کند، به شارژ معمولی نیازی ندارد. Blue Tiger این هدست را یک وسیله‌ی درجه‌ی یک برای استفاده‌ی بلند‌مدت همراه، عنوان کرد. این هدست خورشیدی که در جریان CES ۲۰۲۲ معرفی شده بود، قرار است در بهار ۱۴۰۱ روانه‌ی بازار شود؛ البته فعلاً خبری از قیمت آن در دست نیست.

هدست خورشیدی بلو تایگر از یک هدبند مجهز به سلول‌های خورشیدی استفاده می‌کند که می‌تواند به‌طور مداوم از‌ طریق نور داخل اتاق یا نور خورشید، شارژ شود. به گفته‌ی این شرکت، طراحی هدست Solare برای استفاده‌ی مداوم حین رانندگی بوده است.

طبق ادعای Exeger، دو شرکت Adidas و Urbanista نیز هدفون‌های خورشیدی دارند که از فناوری تبدیل نور به انرژی Exeger استفاده می‌کند. شرکت تولید پوشاک دوچرخه‌سواری POC نیز از پاور فویل‌های این شرکت برای تأمین انرژی چراغ‌های روی کلاه دوچرخه‌سواران استفاده می‌کند.

Blue tiger Solare

هدست خورشیدی بلو تایگر که Solare نام دارد، تا ۹۷ درصد نویز کنسلینگ را اعمال می‌کند و می‌تواند در بازه‌ی دمای منفی ۴۰ تا ۱۲۲ درجه‌ی فارنهایت و تا فاصله‌ی ۳۰۰ فیت ( حدود ۹۱ متر) به لطف بلوتوث ۵.۱، کار کند؛ همچنین این هدست با دستیارهای صوتی گوگل و اپل سازگاری دارد. به ادعای Blue Tiger هدست خورشیدی این شرکت ویژگی‌های لازم برای استاندارد نظامی MIL-STD-810 را دارد؛ اما این ادعا لزوماً‌ به این معنی نیست که هدست سولار واقعاً مراحل این استاندارد نظامی را گذرانده باشد.

هدست خورشیدی Solare،‌ در بین جوایز نوآوری CES ۲۰۲۲ نیز برنده‌ی دیپلم افتخار به‌عنوان یک هدست با درجه‌ی نظامی و انرژی پایدار شد. از دیگر برگزیدگان می‌توان به پردازنده‌های لپ‌تاپ سری ۶۰۰۰ رایزن، یک پهپاد خودران برای گرفتن سلفی، برخی از تلویزیون‌های جدید ال‌جی،‌ یک حسگر برای سنجش علائم حیاتی سرنشینان خودرو، یک چراغ مطالعه برای کمک به افراد مبتلا به دیسلِکسیا (خوانش‌پریشی) و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات