کیس جدید CyberPowerPC نفس می‌کشد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
افراد زیادی به فن‌های RGB علاقه‌ دارند؛ اما CyberPowerPC در اقدامی فراتر در نمایشگاه CES ۲۰۲۲، کیس‌ کامپیوتری رونمایی کرد که به‌کمک ۱۸ دریچه مکانیکی نفس می‌کشد.
تبلیغات

CyberPowerPC به تولید لپ‌تاپ‌های گیمینگ بسیار با‌کیفیت و با قابلیت شخصی‌سازی و انتخاب قطعات به‌دلخواه کاربران شهرت دارد. این شرکت در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ کیس کامپیوتری معرفی کرد که به ۱۸ دریچه‌ی مکانیکی مجهز است. هر زمان که کامپیوتر به هوای بیشتری نیاز پیدا کند، این دریچه‌های به‌صورت خودکار باز و بسته می‌شوند.

کیس جدید CyberPowerPC هر پنج ثانیه یک بار حسگرهای دمای کامپیوتر را بررسی و برخی از دریچه‌های مکانیکی را باز و بسته می‌کند. برای مثال، دریچه‌ها معمولا در حالت آیدل یا پخش ویدئویی از یوتیوب یا آپارات بسته می‌مانند و به‌تدریج با افزایش دمای کیس باز می‌شوند. می‌توان انتظار داشت که این دریچه‌ها هنگام اجرای بازی‌ سنگینی با تنظیمات حداکثری، کاملاً باز شوند و حداکثر هوای ممکن را برای خنک‌کردن سخت‌افزار به داخل کیس بفرستند.

Al Bahr Towers

به‌گزارش Verge، طراحی عجیب و هدفمند کیس جدید CyberPowerPC از ساختمان‌هایی مانند برج‌های البحر الهام گرفته شده است. این ساختمان‌ها نمای پویای کامپیوتری و آفتاب‌گیر یا حتی ماهواره‌های مدرنی دارد که باز و بسته می‌شوند.

نام هوآنگ (Nam Hoang)، از کارمندان CyberPowerPC، درباره عملکرد دریچه‌ها در کیس کامپیوتری این شرکت گفت:

تنظیمات دریچه‌ها به باز و بسته شدن ساده محدود نمی‌شود و درجه و زمان بازشدن هرکدام بسته به دما متفاوت است. این کیس دمای محیط را حس می‌کند و برای سازگاری با آن دائما در حال انقباض و انبساط است.

طراحی این کیس بیشتر از ۶ ماه زمان برده است و طبق گفته‌ی هوآنگ، هدف CyberPowerPC از این طراحی به‌جای جریان هوای حداکثری، ایجاد جریان هوا هوشمند بوده است. کیس یادشده اواخر سال ۲۰۲۲ (پاییز ۱۴۰۱) در سری کامپیوترهای Kinetic این شرکت استفاده خواهد شد و درصورت تقاضای فراوان، CyberPowerPC خود کیس را نیز به‌تنهایی و با قیمت حدود ۲۵۰ دلار می‌فروشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات