میکسر بی‌سیم رولند برای استریمر‌ها معرفی شد

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
رولند در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ میکسری ویدئویی رونمایی کرد که شما را از تمام تجهیزات دیگر بی‌نیاز می‌کند. استریمرها برای استفاده از این میکسر فقط به یک دستگاه آیپد نیاز خواهند داشت.
تبلیغات

شرکت تجهیزات موسیقی ژاپنی رولند مدتی است که روی تولید تجهیزات حرفه‌ای دیداری‌شنیداری تمرکز و در همین زمینه نیز در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ جدیدترین میکسر کاملا بی‌سیم خود به نام AeroCaster VRC-01 را با تمرکز بر تولید‌کنندگان محتوا معرفی کرده است. این میکسر مینی‌کنسولی برای تولید محتوا از چندین منبع محسوب می‌شود که تنها با کمک گوشی‌ها و لپ‌تاپ‌ها و وای‌فای یا اینترنت گوشی راه‌اندازی می‌شود.

به‌گزارش Engadget، کاربر برای اجرای نرم‌افزار اصلی میکس این دستگاه فقط به یک دستگاه آیپد نیاز دارد و بقیه‌ی ورودی‌ها را می‌تواند به‌کمک اپلیکیشن Camera رولند یا ازطریق ریموت دسکتاپ کروم در این میکسر وارد کند.

رولند به‌لطف سری V سوییچرها و میکسرهای ویدئویی خود در تولید محتوای دیداری‌شنیداری حرفه‌ای، اعتباری قوی در این حوزه کسب کرده است و حالا به‌نظر می‌رسد که VRC-01 با تمرکز بر تولیدکنندگان ویدئویی شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب قصد دارد انتخابی مناسب و به‌صرفه برای این دست از کاربران نیز ارائه کند.

این مینی‌کنسول امکان جابه‌جایی هم‌زمان بین ویدئو‌ها و صداها را برای کاربر فراهم می‌کند و به دو ورودی XLR ترکیبی برای میکروفون‌ و جک ۳.۵ میلی‌متری مجهز است. در این میکسر وجود، چند جلوه‌‌ی صوتی ساده مانند انعکاس و امکان ایجاد تأخیر برای همگام‌سازی لب‌زدن نیز دارد.

بسیاری از عملکردهای یادشده، پیش‌تر ازطریق تجهیزات پیشرفته‌ی رولند و برنامه‌ی Switcher آن برای کاربران فراهم بود؛ اما امکان استفاده از VRC-01 تها به‌کمک یک دستگاه iPad، راهی بسیار ساده و دردسترس را دراختیار کاربر قرار می‌دهد. مینی میکسر جدید رولند مارس ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰) و با قیمتی معادل ۲۹۵ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی جدیدترین میکسر بی‌سیم رولند چیست؟ آیا VRC-01 می‌تواند پاسخ‌گوی نیاز تولیدکنندگان محتوا و استریمرها باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات