کنترل تلویزیون‌های جدید سامسونگ از امواج رادیویی روتر Wi-Fi برای شارژ استفاده می‌کند

دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
ریموت کنترل Eco جدید به‌همراه تمام تلویزیون‌های ۲۰۲۲ ارائه خواهد شد و به‌ کمک امواج رادیویی چه در طول روز و چه در شب می‌تواند کاملاً شارژ نگه داشته شود.
تبلیغات

کنترل‌های تلویزیون سامسونگ در سال‌های اخیر پیشرفت‌های بزرگی در زمینه سازگاری با محیط زیست داشته‌اند. سال ۲۰۲۱، غول الکترونیکی پنل خورشیدی را به قسمت پشتی آن اضافه کرد تا ریموت کنترل بتواند از خورشید در حالی‌که در اتاق نشیمن نشسته‌اید، شارژ شود. به‌گزارش cnet، اکنون برای سال ۲۰۲۲، این شرکت ویژگی جدیدی را با نام «برداشت امواج رادیویی» برای کنترلرهای خود اضافه کرد.

ریموت کنترل جدید که در کنار آخرین به‌روزرسانی‌های تلویزیون سامسونگ معرفی شده است، می‌تواند در طول روز از خورشید انرژی بگیرد، اما همچنین مقدار کمی انرژی را از امواج رادیویی مانند روتر Wi-Fi شما دریافت می‌کند. به‌گفته‌ی سامسونگ، در کنار استفاده از نور برای شارژ باتری، برداشت امواج رادیویی به شما این امکان را می‌دهد که به‌طور مداوم چه در طول روز و چه در شب، ریموت کنترل خود را کاملاً شارژ نگه دارید.

ریموت کنترل Eco جدید مانند نسل قبل با «طراحی مواد بازیافتی» ساخته می‌شود و علاوه‌بر رنگ مشکی سال ۲۰۲۱، در رنگ سفید نیز عرضه خواهد شد.

ریموت کنترل جدید دارای طراحی مینیمالیستی با میکروفون برای کنترل صدا و میانبرهایی برای نتفلیکس، دیزنی پلاس، آمازون پرایم ویدئو و سامسونگ تی‌وی پلاس خواهد بود. سامسونگ می‌گوید که تمام تلویزیون‌های ۲۰۲۲ خود از کنترل مذکور بهره می‌برند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات