ساندبارهای سال ۲۰۲۱ سامسونگ از اپل ایرپلی ۲ پشتیبانی می‌کنند

سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در نمایشگاه CES 2021 علاوه‌بر رونمایی محصولات متنوع جدید از‌جمله تلویزیون‌های جدید QLED‌، نسل جدید ساندبارهای خود را هم معرفی کرد.
تبلیغات

سامسونگ محصولات متنوعی در نمایشگاه CES 2021 معرفی کرد. به‌گزارش وب‌سایت Engadget، از‌جمله محصولات جدید سامسونگ می‌توان به دو مدل ساندبار اشاره کرد: یکی HW-Q950A و دیگری HW-Q800A. این ساندبارهای سری Q از اپل ایرپلی ۲ پشتیبانی می‌کنند و ویژگی منحصربه‌فردی به نام SpaceFit Sound دارند که باعث می‌شود کاربران بتوانند این ساندبارها را باتوجه‌به فضایی که در آن قرار دارند، شخصی‌سازی و تنظیم کنند تا صدای مناسبی بشنوند.

این ساندبارها به میکروفن و ساب‌ووفر داخل نیز مجهز هستند تا بتوان آن‌ها را تنظیم کرد. میکروفن‌ها به کاربر اجازه می‌دهند بهترین صدا را باتوجه‌به فضای اتاق انتخاب کنند.

ساندبار HW-Q950A صدای ۱۱.۱.۴ کاناله تولید می‌کند. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که مدل قبلی این ساندبار به نام HW-Q950T صدای ۹.۱.۴ کاناله تولید می‌کرد. در مقابل، ساندبار HW-Q800A صدای ۳.۱.۲ کاناله تولید می‌کند و با انواع سیستم‌های صوتی بی‌سیم هم سازگار است.

هر دو مدل به دستیار صوتی الکسا مجهز شده‌اند و از Dolby Atmos و HDMI eARC و DTS:X پشتیبانی می‌کنند. از ویژگی‌‌های صوتی این محصولات می‌توانیم به Q Symphony و حالت مخصوص بازی اشاره کرد. مدل‌های قبلی این ساندبارها فقط به‌صورت خودکار صدای تلویزیون را پخش می‌کردند؛ اما مدل‌های جدید می‌توانند کنسول‌های بازی را هم شناسایی و صدای آن‌ها را پخش کنند.

ساندبار سال ۲۰۲۱ سامسونگ

سامسونگ هنوز قیمت و تاریخ عرضه این محصولات را اعلام نکرده؛ اما مشخص شده است مدل HW-Q950A گران‌قیمت خواهد بود. مدل قبلی ساندبار، یعنی HW-Q950T، تقریبا ۱،۸۰۰ دلار قیمت داشت. البته مدل HW-Q800A احتمالا قیمت مقرون‌به‌صرفه‌‌تری خواهد داشت و افرادی بیشتری می‌توانند این محصول را بخرند. ناگفته نماند قیمت مدل قبلی این محصول، HW-Q800T، حدودا ۹۰۰ دلار بود. ساندبار HW-Q800A با سابووفر بی‌سیم و کنترل راهی بازار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات