برترین هدفون‌ها و ایربادهای معرفی‌شده در CES 2020

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
پس از معرفی ایرپادز بی‌سیم اپل، هرساله شرکت‌ها ایربادهای بی‌سیم بیشتر و متنوع‌تری در دسته‌ی محصولات پوشیدنی در نمایشگاه‌ها معرفی می‌کنند.
تبلیغات

زمانی گران‌ترین و بالارده‌ترین محصولات صوتی که در نمایشگاه‌های فناوری به‌نمایش درمی‌آمدند، هدفون ها و هدست‌هایی بودند که روی گوش قرار می‌گرفتند؛ محصولاتی که ظاهر آن‌ها سال‌ها دستخوش تغییر چندانی نشده بود. با معرفی ایرپادز بی‌سیم اپل، شرکت‌های دیگر تولیدکننده‌ی تجهیزات جانبی نیز ایربادهای کوچک و سبک «تماما بی‌سیم» (Truly Wireless) خود را به بازار عرضه کردند. البته شاید چندان منصفانه نباشد که امتیاز متداول‌کردن ایربادهای بی‌سیم را کاملا به‌نام اپل بزنیم؛ چراکه تا پیش‌از‌آن، محدودیت‌هایی چون چگالی انرژی کم باتری‌های لیتیوم‌یون و دیگر محدودیت‌های تکنولوژیک شرکت‌ها را از ساخت و معرفی چنین محصولاتی بازمی‌داشت.

به‌هرحال، در سال‌های اخیر شاهد رشد انفجارگونه‌ی این دسته از محصولات بوده‌ایم و به‌نظر نمی‌رسد این روند به‌ این زودی‌ها متوقف یا آهسته شود. در نمایشگاه CES امسال نیز، شاهد معرفی هدفون‌های جدید با کاربری معمولی و حرفه‌ای و گیمینگ درکنار ایربادهای بی‌سیم جدید با قابلیت‌های متنوع (مانند پاسخ‌دادن به تماس تلفنی با تکان‌دادن سر) بودیم.

در‌صورتی‌که در روز‌های گذشته فرصت دنبال‌کردن اخبار نمایشگاه CES 2020 را نداشته‌اید، درادامه می‌توانید مهم‌ترین و جذاب‌ترین هدفون‌ها و ایربادهای معرفی‌شده در این رویداد را مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات