MSI صفحه‌کلید، ماوس و ایربادهای جدیدی در CES 2020 معرفی کرد

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
MSI، لوازم بی‌سیم جدیدی در CES 2020 معرفی کرد. هر سه وسیله از طراحی مینیمال و زیبایی برخوردار هستند.
تبلیغات

MSI سه لوازم جانبی بی‌سیم در نمایشگاه CES 2020 معرفی کرد که شامل صفحه‌کلید MSI CK40، ماوس MSI CM30 و ایربادبی‌سیم MSI CH40 است. محصولات جدید از طراحی‌های مینیمال برخوردار هستند.

MSI اطلاعات زیادی درباره‌ی لوازم جانبی جدید خود منتشر نکرده است. تنها نکته‌ی مهمی که از آن‌ها با دیگران به اشتراک گذاشته شده است، طراحی‌هایی هستند که در عکس‌های زیر مشاهده می‌کنید.

صفحه‌کلید CK40

صفحه‌کلید CK40 دارای سوئیچ قیچی(scissor switches) بدون‌صدا و یک پوشش ضدلکه است که به تمیز نگه‌داشتن صفحه‌کلید کمک می‌کند. همچنین، این صفحه‌کلیدها دارای حالت چنداتصالی است که امکان برقراری ارتباط ازطریق بلوتوث، فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز یا کابل را به کاربر می‌دهد.

ماوس CH30

ماوس CH30 دارای سوئیچ‌های بدون‌صدای کایل (Kailh) است. این ماوس ظرفیت ۵ میلیون کلیک را دارد و از قابلیت چند اتصالی پشتیبانی می‌کند.

ایربادهای بی‌سیم CH40

ایربادها بی‌سیم CH40 از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند و MSI می‌گوید آن‌ها این قابلیت را دارند که پس‌از راه‌اندازی اولیه، در زمانی کمتر از یک ثانیه به دستگاه‌های دیگر متصل بشوند. این هدفون‌ها با شبکه‌ی 5G سازگار هستند و می‌توان آن‌ها را مستقل از هر دستگاه دیگری متصل کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات