Nixeus از مانیتور گیمینگ ۱۴۴ هرتزی 4K رونمایی کرد

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
مانیتورهای گیمینگ بخش مهمی از اخبار CES 2020 را به خود اختصاص داده‌اند و Nixeus هم با محصولی جدید در رویداد حضور یافته است.
تبلیغات

Nixeus در نمایشگاه 2020 از مانیتور جدید ۲۷ اینچی خود در خانواده‌ی Edge رونمایی می‌کند که قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت 4K دارد. NX-EDG274K نام این مانیتور جدید است که با رزولوشن ۲۱۶۰*۳۸۴۰ و حداکثر نرخ بازسازی ۱۴۴ هرتز معرفی شد. مانیتور مذکور از فناوری نرخ بازسازی داینامیک FreeSync از شرکت AMD پشتیبانی می‌کند. محصول جدیدی Nixeus به دو پورت دیسپلی‌پورت ۱/۴ متصل خوهد بود که با فناوری VESA Display Stream Compression Technology ترکیب می‌شود و پهنای باند بالای موردنیاز برای انتقال تصاویر 4K در نرخ ۱۴۴ هرتز را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند تنظیمات FreeSync را از منوی روی تصاویر مانیتور انتخاب کنند. در مجموع ۱۲۸ گزینه برای کاربران در دست‌رس خواهد بود.

مانیتور NX-EDG274K مبتنی بر پنل AHVA با رزولوشن ۲۱۶۰*۳۸۴۰ ساخته شده است و توانایی ارائه‌ی حداکثر روشنایی ۳۵۰ نیت را در حالت عادی و ۴۰۰ نیت را در حالت HDR دارد. نرخ کنتراست 1000:1 و زاویه‌ی ۱۷۸ درجه از همه‌ی جهات به‌همراه نرخ پاسخ GtG چهار میلی‌ثانیه، از دیگر قابلیت‌های مانیتور جدید Nixeus محسوب می‌شود. همان‌طور که گفته شد، این مانیتور با نرخ بازسازی تصویر ‍۱۴۴ هرتز به بازار عرضه می‌شود و در حالت نرخ بازسازی متغیر، در بازه‌ی ۴۸ تا ۱۴۴ هرتز عمل می‌کند. پنل LCD مانیتور، توانایی نمایش ۱۶/۷ میلیون رنگ را دارد و از حالت HDR پشتیبانی می‌کند. درنتیجه طیف رنگ آن، وسیع‌تر از حالت sRGB خواهد بود.

مانیتور NX-EDG274K علاوه بر دو اتصال دیسپلی پورت، از دو اتصال HDMI 2.0 نیز پشتیبانی می‌کند که توانایی انتقال تصویر ۲۱۶۰*۳۸۴۰ را تا ۶۰ هرتز دارد. مانیتور مذکور به اسپیکرهای استریو و جک ۳/۵ میلی‌متری صدا نیز مجهز است. تاریخ عرضه‌ی NX-EDG274K، ماه‌های آتی فصل جاری میلادی بیان شد و هنوز خبری از قیمت آن در دست نیست.

مشخصات NX-EDG274K

مشخصات

توضیحات

پنل

۲۷ اینجی AHVA

رزولوشن

۲۱۶۰*۳۸۴۰

روشنایی

۳۵۰ نیت کاربردی

۴۰۰ نیت HDR

کنتراست

1000:1

حداکثر نرخ بازسازی

۱۴۴ هرتز

نرخ بازسازی متغیر

مجهز به AMD FreeSync

۴۸ تا ۱۴۴ هرتز

زمان پاسخ‌گویی

۴ میلی‌ثانیه GtG

زاویه دید

۱۷۹۸ درجه افقی و عمودی

گام پیکسل

۰/۱۵۶ میلی‌‌متر

چگالی پیکسل

163ppi

ورودی‌ها

دو عدد DisplayPort 1.4

دو عدد HDMI 2.0

هاب USB

ندارد

پایه

NX-EDG274K با قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه

اتصال 100x100 VESA

قابلیت صوتی

اسپیکرهای استریو

خروجی هدفون

قیمت زمان عرضه

نامشخص

باتوجه‌به مشخصات مانیتور ایسر NX-EDG274K، نزدیک‌ترین محصول موجود در بازار به آن را می‌توان Acer Nitro XV273K دانست. از آن‌جایی که Nixeus به قیمت‌های پایین‌تر برای محصولات شهرت دارد، احتمالا برچسب قیمتی کمتر از ۸۱۰ دلار (قیمت Nitro XV273K) را برای نمایشگر جدید آن‌ها شاهد خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات