اچ‌پی آل‌این‌وان ENVY 32 را معرفی کرد؛ رقیب ویندوزی آی‌مک

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌پی در نمایشگاه CES امسال، کامپیوتر آل‌این‌وان ENVY 32 را برای کاربران حرفه‌ای و تولیدکنندگان محتوا معرفی کرد.
تبلیغات

اچ‌پی در نمایشگاه CES 2020 کامیپوتر آل‌این‌وان جدیدی را از خانواده‌ی ENVY معرفی کرد. ENVY 32 برای کاربران حرفه‌ای و تولیدکنندگان محتوا ساخته شده است و می‌توان آن را با پردازنده‌ی گرافیکی قدرتمند RTX 2080 انویدیا و بالغ بر ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 سفارش داد. انوی ۳۲ هم‌اکنون در وب‌سایت اچ‌پی و فروشگاه‌های بست‌بای و آمازون برای سفارش در دسترس قرار دارد. 

اچ پی انوی ۳۲ / HP Envy 32

اچ‌پی می‌گوید ان‌وی ۳۲ نخستین کامپیوتر آل‌این‌وان دنیا با نمایشگر ۳۲ اینچی 4K UHD است که پیش‌نیازهای دستیابی به استاندارد HDR600 را دارد. براساس اعلام اچ‌پی، پنل به‌کاررفته در ان‌وی ۳۲ نسبت کنتراست ۶۰۰۰:۱، روشنایی ۶۰۰ نیت و پوشش ۹۸ درصدی فضای رنگی DCI-P3 را در اختیار کاربر قرار می‌دهد؛ البته نمایشگر ان‌وی ۳۲ لمسی نیست.

خریداران ENVY 32 می‌توانند آن را حداکثر با پردازنده‌ی ۶۵ واتی و نسل نهمی Core i7‌ اینتل سفارش دهند. توجه داشته باشید که این پردازنده‌ها قابلیت سودمند هایپرتردینگ را در بطن خود ندارند. براساس اعلام اچ‌پی، ENVY 32 نخستین آل‌این‌وان دنیا محسوب می‌شود که جزوی از برنامه‌ی NVIDIA RTX Studio‌ است؛ بنابراین برای انجام بارهای پردازشی سنگین می‌تواند نرم‌افزارها را با کمک رهگیری آنی پرتو و AI-assist اجرا کند.

مشخصات فنی اچ‌پی ENVY 32

نمایشگر

۳۱/۵ اینچ، 4K IPS با HDR

۶۰۰ نیت روشنایی

پردازنده

اینتل 

Core i5-9400، کش ۹ مگابایت، ۶ هسته، فرکانس پایه ۲/۹ گیگاهرتز

اینتل Core i7-9700، کش ۱۲ مگابایت، ۸ هسته، فرکانس پایه ۳/۰ گیگاهرتز

گرافیک

اینتل UHD Graphics 630

انویدیا GTX 1650 با ۴ گیگابایت حافظه

انویدیا RTX 2060 با ۶ گیگابایت حافظه

انویدیا RTX 2080

حافظه‌ی رم

۱۶ تا ۳۲ گیگابایت DDR4

حافظه

بالغ بر یک ترابایت SSD

اتصالات بی‌سیم

(Realtek Wi-Fi 5 (2x2

Bluetooth 5.0

پورت‌ها

۲ پورت USB 3.1 Gen 2 Type-A

یک پورت تاندربولت ۳

یک پورت USB 3.1 Gen 2 Type-C

یک پورت HDMI 2.0 In، یک پورت HDMI 2.0 Out

اترنت

اچ‌پی تمرکز بسیاری بر تجربه‌ی صوتی ان‌وی ۳۲ دارد؛ بنابراین آن را با توییترها و ساب‌ووفرهای تنظیم‌شده از سوی Bang & Olufsen روانه‌ی بازار می‌‌کند. مجموعه‌ی اسپیکرهای ان‌وی ۳۲ در نمای جلویی و پایین نمایشگر قرار دارند. کاربر می‌تواند حتی در صورت خاموش‌بودن کامپیوتر، اسپیکرهای دستگاه را برای استریم موسیقی به‌کار گیرد.

اچ پی انوی ۳۲ / HP Envy 32

قیمت all in one ENVY 32 با پردازنده‌ی Core i5-9400، رم ۱۶ گیگابایتی و یک ترابایت هارد درایو معادل ۱۶۰۰ دلار خواهد بود. با پرداخت ۳۰۰ دلار بیشتر، اچ‌پی حافظه را به ۲۵۶ گیگابایت SSD ارتقا می‌دهد و پردازنده‌ی گرافیکی GTX 1650 انویدیا را به دستگاه اضافه می‌کند. ان‌وی ۳۲ با برچسب قیمتی ۲۳۰۰ دلاری، پردازنده‌ی Core i7-9700، پردازنده‌ی گرافیکی RTX 2060 و ۵۱۲ گیگابایت SSD‌ هیبریدی اوپتین را مازاد بر هارد درایو در بطن خود خواهد داشت. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات