ایسر لپ‌تاپ‌ هیبریدی اسپین 3 و اسپین 5 را با پردازنده‌های آیس لیک به‌روز کرد

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
مطالعه 4 دقیقه
ایسر نسخه‌ی به‌روزشده‌ی دو لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر اسپین ۳ و اسپین ۵ با پردازنده‌های نسل دهمی آیس‌لیک در CES 2020 معرفی کرد.
تبلیغات

 امروز در نمایشگاه CES 2020 ایسر نسل جدید لپ‌تاپ‌های گران‌قیمت و تبدیل‌پذیر Spin 3 و Spin 5 را با پردازنده‌های نسل دهمی آیس‌لیک اینتل معرفی کرد. نسل جدید لپ‌تاپ‌های هیبریدی تایوانی‌ها باریک‌تر از نسل گذشته هستند و به‌ویژه در نسخه‌های بالارده، توان پردازش گرافیکی چشمگیری را ارائه می‌دهند. هر دو دستگاه جدید ایسر امکان سفارش با قلم جدید Active Stylus‌ مبتنی بر فناوری Wacom AES و ۴۰۹۶ سطح حساسیت فشار را نیز دارند.

Acer Spin 3

Acer Spin 3

اسپین ۳ و ۵ شباهت‌های بسیاری دارند؛ هر دو دستگاه از پردازنده‌های نسل دهمی آیس‌لیک قدرت می‌گیرند، درون بدنه‌ای مقاوم از جنس آلومینیومی قرار گرفته‌اند، برای بهبود شارژدهی، هر دو از پنل‌های TN و ماژول رم LPDDR4X بهره می‌برند، هر دو مدل از پورت‌های کارآمد و قدرتمند تاندربولت ۳ استفاده می‌کنند، تجربه‌ی صوتی ارتقایافته‌ای به‌موجب سیستم Acer True Harmony ارائه می‌دهند و هر دو دستگاه به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ هوم در اختیار کاربر قرار می‌گیرند.

ایسر اسپین ۳: هیبریدی اقتصادی با پردازنده‌ی آیس‌لیک

مدل SP314-54N اسپین ۳ لپ‌تاپی تبدیل‌پذیر با نمایشگر ۱۴ اینچی Full-HD و زاویه‌ی دید ۱۷۰ درجه‌ای است که وزنی برابر با ۱.۵ کیلوگرم دارد و ضخامت آن به ۱۶.۹ میلی‌متر می‌رسد. این لپ‌تاپ با یکی از دو پردازنده‌ی Core i3/i5 آیس‌لیک، واحد پردازش گرافیکی Intel UHD G1 (با ۳۲ واحد محاسباتی) یا Intel Iris Plus G4 (با ۴۸ واحد محاسباتی) به‌فروش می‌رسد. حافظه‌ی رم دستگاه بالغ بر ۱۶ گیگابایت از نوع LPDDR4X به‌همراه ۱۲۸ گیگابایت تا یک ترابایت SSD با رابط PCIe 3.0 x4 خواهد بود.

اسپین ۳ از ماژول Wi-Fi 6 به‌همراه دو پورت تاندربولت ۳، دو پورت USB 3.1 Gen 2، یک پورت HDMI، یک درگاه کارت حافظه‌ی microSD و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون برای ارتباط با محیط بیرونی استفاده می‌کند. تایوانی‌ها ادعا می‌کنند که اسپین ۳ به‌لطف باتری ۴۸ وات‌ساعتی‌اش می‌تواند تا ۱۲ ساعت شارژدهی داشته باشد. 

فروش اسپین ۳ از ماه آینده در اروپا، خاورمیانه و آفریقا با قیمت پایه‌ی ۶۴۹ یورو آغاز خواهد شد؛ درحالی‌که کاربران آمریکای شمالی برای خرید آن با قیمت پایه‌ی ۶۹۹ دلار باید در ماه آوریل اقدام کنند.

ایسر اسپین ۵: لپ‌تاپی با قابلیت‌های پریمیوم و قیمت زیر ۹۰۰ دلار

مدل SP513-54N اسپین ۵ لپ‌تاپ هیبریدی پیشرفته‌تری نسبت به اسپین ۳ به‌حساب می‌آید. این مدل از نمایشگری ۱۳.۵ اینچی با پنل ۱۵۰۴×۲۲۵۶ پیکسلی TN و نسبت تصویر کارآمد ۳:۲ (به‌جای ۱۶:۹ در اسپین ۳) بهره می‌برد. وزن اسپین ۵ معادل ۱/۲ کیلوگرم است و ضخامت آن به ۱۴.۹ میلی‌متر (۲ میلی‌متر باریک‌تر از اسپین ۳) می‌رسد.

تایوانی‌ها اسپین ۵ را با یکی از دو پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای Core i5-1035G4 یا Core i7-1065G7 و گرافیک یکپارچه‌ی Iris Plus G4 یا Iris Plus G7 به‌ترتیب با ۴۸ و ۶۴ واحد محاسباتی به‌فروش می‌رسانند. دستگاه هیبریدی جدید ایسر تا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4X به‌همراه بالغ بر یک ترابایت SSD با رابط PCIe 3.0 x4 خواهد داشت. ماژول وای‌فای و پورت‌های اسپین ۵ تفاوتی با مدل اسپین ۳ ندارد.

مشخصات

ایسر اسپین ۳

ایسر اسپین ۵

نمایشگر

ابعاد

۱۴ اینچ

۱۳/۵ اینچ

وضوح

۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل

۱۶۰ تا ۱۷۰ درجه زاویه‌ی دید

۱۵۰۴×۲۲۵۶ پیکسل

۱۶۰ تا ۱۷۰ درجه زاویه‌ی دید

تعامل لمسی

بله

قلم اختیاری

Acer Active Stylus با فناوری Wacom AES

۴۰۹۶ سطح حساسیت فشار / ۲ کلید با امکان شخصی‌سازی

پردازنده‌ی مرکزی

اینتل Core i3 1005G1 با ۲ هسته، ۴ مگابایت کش و فرکانس ۳.۴ گیگاهرتز

اینتل Core i5 1035G1 با ۴ هسته، ۶ مگابایت کش و فرکانس ۳.۶ گیگاهرتز

اینتل Core i5 1035G4 با ۴ هسته، ۶ مگابایت کش و فرکانس ۳.۷ گیگاهرتز

اینتل Core i5 1035G4 با ۴ هسته، ۶ مگابایت کش و فرکانس ۳.۷ گیگاهرتز

اینتل Core i7 10365G7 با ۴ هسته، ۸ مگابایت کش و فرکانس ۳.۹ گیگاهرتز

گرافیک

اینتل UHD Graphics

اینتل Iris Plus Graphics

رم

تا ۱۶ گیگابایت LPDDR4X DRAM

حافظه

۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت، یک ترابایت PCIe 3.0 x4 SSD

۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت، یک ترابایت PCIe 3.0 x4 SSD

اتصالات بی‌سیم

Intel Wi-Fi 6 AX201 2x2 802.11ax 160MHz + Bluetooth 5.0

پورت‌ها

۲ پورت تاندربولت ۳، ۲ پورت USB Gen 3.1 Gen 1 Type-A، یک HDMI، یک HDMI 2.0، جک هدفون

باتری

۴۸ وات‌ساعت، شارژر ۶۵ واتی

۵۶ وات‌ساعت، شارژر ۶۵ واتی

دوربین

720p HD وب‌کم

ابعاد

۱۶.۹ × ۲۳۰ × ۳۲۵ میلی‌متر

۱۴.۹ × ۲۳۵ × ۳۰۰ میلی‌متر

وزن

۱/۵ کیلوگرم

۱/۲ کیلوگرم

قیمت پایه

۶۹۹ دلار

۸۹۹ دلار

اسپین ۵ با وجود ابعاد کوچک‌ترش نسبت به اسپین ۳، باتری حجیم‌تر ۵۶ وات‌ساعتی را در بطن خود دارد که براساس ادعای ایسر برای ۱۵ ساعت استفاده کافی خواهد بود. فروش اسپین ۵ از ماه مارس با قیمت پایه‌ی ۹۹۹ یورویی در اروپا، خاورمیانه و آفریقا آغاز خواهد شد؛ درحالی‌که کاربران آمریکای شمالی برای خرید دستگاه با برچسب قیمتی ۸۹۹ دلاری باید تا ماه ژوئن به‌انتظار بنشینند.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع لپ‌تاپ‌‌های اداری و گیمینگ ایسر نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات