ارائه نسخه نهایی مسواک ۱۰ ثانیه‌ای Y-Brush در CES 2020

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
مسواک شرکت فرانسوی FasTeesH، امکان مسواک‌زدن دندان‌ها را در زمانی بسیار کوتاه فراهم می‌کند. قیمت هر عدد از این مسواک‌ها ۱۲۵ دلار است.
تبلیغات

سال گذشته، Y-Brush وعده‌ی معجزه‌ای دندانی را داد؛ مسواک عجیب‌و‌غریبی که برای تمیزکردن کل دندان‌ها فقط در ۱۰ ثانیه طراحی شده بود. اکنون یک سال پس از آن وعده و در نمایشگاه CES، نسخه‌ی نهایی مسواک معرفی شده است و این‌بار واقعا می‌توانید آن را بخرید. این خبر خوشحال‌کننده‌ای است؛ زیرا در چشم‌انداز مسواک‌های فناورانه، مسواک Y-Brush چیزی ارائه می‌دهد که Oral-B و Colgate از پس ارائه‌ی برنمی‌آید و آن «بازده» است.

مسواک Y-Brush

مسواک Y-Brush می‌تواند در ۱۰ ثانیه کل دندان‌های شما را تمیز کند

شرکت فرانسوی FasTeesH به‌دنبال تغییری در نحوه‌ی مسواک‌زدن بود. به‌جای حرکت‌دادن سر کوچک مسواک معمولی از دندانی به دندان دیگر به مدت دو دقیقه، مسواک Y-Brush نیمی از دهان را در پنج ثانیه تمیز می‌کند. مسواک Y-Brush مانند محافظ دهان ورزشی با موهای نایلونی است و به‌کمک لرزش‌های حاصل از موتور جای‌گرفته درون دسته‌ی کوچک ذوزنقه‌ای‌شکل آن  می‌توانید کل دندان‌های بالایی یا پایینی را باهم تمیز کنید.

قیمت مسواک Y-Brush تقریبا ۱۲۵ دلار است. اگر بخواهیم مقایسه کنیم، مسواک برقی هوشمند ۱۰۰ دلار و مسواک مدل Genius Pro 8000 مجهز به بلوتوث Oral-B درحدود ۱۸۰ دلار قیمت دارد. شما می‌توانید Y-Brush را به‌صورت آنلاین سفارش دهید؛ اما تا مارس ۲۰۲۰ به‌دستتان نمی‌رسد.

مسواک Y-Brush

موهای نایلونی مسواک Y-Brush در موقعیت ۴۵ درجه‌ای قرار دارند که همان چیزی است که انجمن دندان‌پزشکی آمریکا درباره‌ی جهت نگه‌داشتن مسواک مقابل لثه توصیه می‌کند.

مسواک منحصر‌به‌فرد مذکور در آزمایشگاه و نیز با گروهی پژوهشی متشکل از سه‌هزار مصرف‌کننده آزمایش شده است. مسواک Y-Brush در‌حال‌حاضر در مطالعه‌ای بالینی در دست بررسی است. ناگفته نماند درحالی‌که Y-Brush روش مسواک‌زدن را تغییر می‌دهد، هنوزهم باید مرتبا از نخ دندان استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات