نسل جدید دسکتاپ گیمینگ Obelisk‌ اچ پی با پردازنده Core i9 و گرافیک RTX 2080Ti معرفی شد

دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
کامپیوتر مخصوص بازی Omen Obelisk اچ‌پی، آرزوی هر عاشق بازی خواهد بود.
تبلیغات

اچ‌پی در نمایشگاه CES 2019، محصولات جذابی برای گیمرها به همراه داشته است. نسل جدید لپ‌تاپ Omen 15 و نمایشگر ۶۵ اینچی 4K HDR، تنها بخشی از محصولات جدید اچ‌پی برای عاشقان دنیای بازی است. اما شاید بتوان جذاب‌ترین محصول گیمینگ اچ‌پی را دسکتاپ Omen Obelisk‌ دانست؛ محصولی که از توانمندترین سخت‌افزار دنیای کامپیوترهای شخصی برای ارایه‌ی تجربه‌ای بی‌نظیر از بازی‌ها بهره می‌برد.

نسل نهم پردازنده‌‌های Core i اینتل تا نمونه‌ی فوق‌العاده توانمند Core i9-9900K با هشت هسته‌ و ۱۶ ترد پردازشی یا انواع رایزن AMD، وظیفه‌ی تامین توان پردازشی مورد نیاز دسکتاپ ابلیسک (Obelisk) اچ‌پی را برعهده دارند. در بخش گرافیک نیز امکان سفارش این کامپیوتر با کارت گرافیک RTX 2080Ti‌ انویدیا در دسترس است تا کاربران هیچ نگرانی بابت اجرای بی‌نقص جدیدترین عناوین دنیای بازی در رزولوشن 4K نداشته باشند. حداکثر ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4-2666، سیستم خنک‌کننده‌ی مایع، تجهیز به چینش دوگانه‌ی RAID0 حافظه‌های M.2 SSD، پاور حداکثر ۷۵۰ وات از دیگر مشخصات فنی هیولای گیمینگ اچ‌پی است. چینش RAID0 با تقسیم اطلاعات و استفاده از دو یا چند فضای ذخیره‌سازی، افزایش قابل توجه سرعت نوشتن و خواندن را به ارمغان می‌آورد.

کامپیوتر بازی omen obelisk اچ پی HP

اچ‌پی Omen Obelisk‌ هم‌چنین به خروجی صدای DTS Headphone:X و فراگیر ۵.۱کاناله نیز مجهز است تا گیمرها در بخش صدا نیز تجربه‌ی بی‌نظیری داشته باشند. پنل کناری شفاف کیس و نورپردازی RGB‌ نیز برای افزایش جذابیت ظاهری این کامپیوتر، تعبیه شده‌اند.

اچ‌پی در طراحی و ساخت کامپیوتر گیمینگ خود، از طراحی tool-less بهره برده است تا کاربران بدون نیاز به ابزاری خاص امکان تعویض و ارتقای اجزای کامپیوتر خود را داشته باشند. 

اچ‌پی کامپیوتر گیمینگ Omen Obelisk‌ را از ماه مارس (اسفند ماه) با قیمت پایه‌ی ۲٬۲۴۹ دلار به بازار عرضه خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات