ایسر از لپ تاپ گیمینگ نیترو 5 رونمایی کرد؛ پردازنده رایزن و گرافیک رادئون RX560

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲
مطالعه 3 دقیقه
ایسر لپ‌تاپ جدید خود را به پردازنده‌ی اصلی و گرافیکی AMD مجهز کرده است تا در کنار توان خوب، قیمت مناسبی نیز به همراه داشته باشد.
تبلیغات

ایسر در جریان نمایشگاه CES 2018 اولین لپ‌تاپ مجهز به پردازنده‌ی AMD در سبد محصولات خود را معرفی کرد. Nitro 5 لپ‌تاپی چندرسانه و مناسب بازی است که از اردیبهشت با چندین سخت‌افزار مختلف به فروش می‌رسد. 

بازگشت AMD به دنیای موبایل و لپ‌تاپ‌ها با استفاده‌ی تولیدکنندگان از این پردازنده‌ها، در حال کامل شدن است. طی ماه‌های گذشته اچ‌پی و ایسر چندین محصول خود را مجهز به جدید‌ترین پردازنده‌های رایزن معرفی کردند و ایسوس نیز برای تامین توان کامپیوتر گیمینگ ROG STRIX GL702ZC از پردازنده‌ی رایزن ۷ و کارت گرافیک مستقل RX580 کمک گرفت.

ایسر نیترو 5 / acer nitro 5

حال ایسر نیترو ۵ نیز به عنوان محصولی توانمند و گیمینگ، به لطف استفاده از پردازنده‌های AMD، قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد و با تجهیز به پردازنده‌ی گرافیکی جداگانه گزینه‌ی جذابی برای خریداران محسوب می‌شود.

ایسر نیترو ۵ (AN515-42) با بدنه‌ی پلاستیکی مشکی و چندین طرح قرمز رنگ و با بافت فیبرکربن، برای افزایش جذابیت بصری تولید شده است. این لپ‌تاپ از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی Full HD بهره می‌برد که طبق گزارش شبکه‌ی استیم محبوب‌ترین رزولوشن بین گیمرها محسوب می‌شود. 

ایسر نیترو 5 / acer nitro 5

اما قلب تپنده‌ی ایسر نیترو ۵ را پردازنده‌های جدید موبایل AMD تشکیل می‌دهد. خریداران قادر خواهند بود تا از چهار هسته‌ی پردازشی رایزن با گرافیک یکپارچه‌ی وگا در کنار پردازنده‌ی گرافیک مستقل RX560 بهره ببرند. این APU و پردازنده گرافیکی را حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD همراهی می‌کنند. 

در بخش اتصالات نیز لپ‌تاپ جدید ایسر از تمامی پورت‌های متداول بهره می‌برد. یک پورت USB نسل ۳.۱ و از نوع C، یک پورت USB نسل ۳.۱ و از نوع A، دو درگاه USB 2.0، اترنت، HDMI، درگاه کارت حافظه‌ی SD در کنار بلوتوث و وای‌فای، اتصالات ایسر نیترو ۵ را تشکیل می‌دهند. اسپیکر‌های استریو در کنار استفاده از فناوری‌های TrueHarmony انحصاری ایسر و Dolby Audio Premium، نیز خبر از توانایی بالای صوتی نیترو ۵ می‌دهد.

ایسر نیترو 5 / acer nitro 5

ایسر نیترو ۵ از ماه آوریل در جهان به فروش می‌رسد و قیمت پایه‌ی آن نیز ۷۹۹ دلار تعیین شده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات