گارمین ساعت هوشمندی با قابلیت پخش موسیقی و پرداخت الکترونیک معرفی کرد

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
ساعت ورزشی جدید گارمین با نام Forerunner 645 Music در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد؛ این ساعت فضای کافی برای ذخیره‌ی ۵۰۰ آهنگ در خود دارد.
تبلیغات

 احتمالا کاری که این روزها تمایل به انجام آن دارید رفتن به پیاده‌روی یا دویدن در حال گوش دادن به موسیقی است، اما نه با گوشی‌های چند میلیونی؛ زیرا آن‌ها بسیار بزرگ و سنگین هستند. در این شرایط است که یک ساعت ورزشی کارآمد با قابلیت پخش موسیقی و پشتیبانی از هدست‌ بلوتوث حسابی به کارتان می‌آید. ساعت گارمین فوررانر ۶۴۵ همان چیزی است که به دنبال آن هستید. این ساعت قابلیت ذخیره‌سازی تا ۵۰۰ آهنگ را در خود جای داده است.

ساعت ورزشی گارمین

علاوه بر قابلیت گوش دادن به موسیقی از طریق بلوتوث، این ساعت قابلیت پرداخت الکترونیک یا همان گارمین پی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. قاب زیبای فولادی این ساعت حتی خریداران مشکل‌پسند را هیجان‌زده می‌کند. این برای اولین بار است که گارمین در ساعت‌های سری فوررانر از قاب با جنس فولاد استفاده می‌کند. طبق مشخصات اعلام‌شده از سوی گارمین، باتری این محصول عملکرد خوبی از خود بر جای می‌گذارد و تنها با یک بار شارژ برای هفت روز قابل استفاده است؛البته در حالت استفاده از GPS نمی‌توانید بیش از پنج ساعت روی باتری آن حساب کنید.

ساعت ورزشی گارمین

محصولات گارمین همیشه از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده‌اند، در حدی که سال‌ها برای خریداران کار می‌کنند؛ از این‌رو تعجبی ندارد که محصول جدید فوررانر ۶۴۵ نیز اندازه و وزن معقول همیشگی در محصولات گارمین را به ارث برده است. این محصول در مقایسه با نمونه‌های پیشین باریک‌تر و سبک‌تر شده است و قاب فولادی آن بدون هیچ اغراقی آن را از دیگر ابزار‌های پوشیدنی هم‌رده‌ی خود یک سر و گردن بالاتر قرار می‌دهد.

ساعت ورزشی گارمین فوررانر ۶۴۵

ساعت گارمین فوررانر ۶۴۵ ظرف سه ماه آینده با بند‌هایی به رنگ‌های مشکی یا قرمز آلبالویی با قیمت ۴۵۰ دلار در دسترس خریداران خواهد بود. البته گارمین برای افرادی که همچنان عاشق آیپاد شافل‌ قدیمی خود هستند یک نسخه‌ی ۴۰۰ دلاری از فوررانر ۶۴۵ با رنگ‌های مشکی و خاکستری بدون قابلیت پخش موسیقی نیز معرفی کرده است.    

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات