دل از دو مانیتور فوق باریک در CES 2018 رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
دل دقایقی پیش از جدیدترین مانیتورهای خود با ساختاری فوق باریک رونمایی کرد که در کنار جدیدترین لپ تاپ ۱۵ اینچی XPS خودنمایی می‌کنند.
تبلیغات

دل در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2018 از جدیدترین لپ تاپ قدرتمند خود یا همان XPS 15 رونمایی کرد. اما این تنها محصول کمپانی آمریکایی دل نبود؛ چراکه دو مانیتور جدید نیز با ساختاری فوق باریک توسط این کمپانی رونمایی شد. 

مانیتورهای جدید دل با نام S2419HM و S2719DM شناخته می‌شوند که شاید بدترین نام‌های ممکن برای به یاد ماندن باشند. این دو مانیتور دل به ترتیب ۲۳.۸ و ۲۷ اینچ هستند و رزولوشن آن‌ها فول‌اچ‌دی و 4K است. IPS LCD مورد استفاده در هر دو مانیتور، ۶۰۰ نیت روشنایی دارد و از وجود فناوری CinemaColor پشتیبانی می‌کند. این دو مانیتور به ترتیب ۸۵ و ۹۹ درصد از طیف رنگ‌های DCI-P3 و sRGB را پشتیبانی می‌کنند. 

شاید یکی از بارزترین ویژگی‌های این دو مانیتور را باید ظاهر زیبا و طراحی چشم‌نواز این دو مانیتور خواند. هر دو مانیتور از پایه‌ی بسیاری زیبایی بهره می‌برند که پنل با ضخامت بسیار باریک روی آن‌ها قرار گرفته است. این مانیتورها در باریک‌ترین نقطه تنها ۵.۵ میلی‌متر و در ضخیم‌ترین قسمت ۲۹ میلی‌متر ضخامت دارند. علاوه بر ضخامت کم، حاشیه‌ی این دو نمایشگر نیز بسیار باریک است. 

دل اعلام کرده است که این دو مانیتور را از ۳۰ ژانویه راهی بازار خواهد کرد. قیمت مانیتور کوچک‌تر ۲۹۹.۹۹ دلار و نسخه‌ی بزرگ‌تر ۴۹۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات