کروم باکس 3 ایسوس معرفی شد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
ایسوس در جریان CES 2018 کروم باکس جدید خود را پردازنده‌‌ی نسل هشتم اینتل رونمایی کرد.
تبلیغات

بدون شک لپ‌تاپ‌ها مهم‌ترین دستگاه‌هایی هستند که از سیستم‌عامل کروم استفاده می‌کنند و کمتر شاهد کامپیوترهای شخصی رومیزی مبتنی بر این سیستم‌عامل هستیم. برخی شرکت‌ها مانند ایسوس این سنت را شکسته‌اند و از مدت‌ها پیش این سیستم‌عامل را در دل کامپیوترهای دسکتاپ کوچک قرار داده‌اند. ایسوس از سال ۲۰۱۴ شروع به ساخت کروم‌باکس کرده است و حالا در CES 2018 شاهد رونمایی از نسل جدید این کامپیوترها هستیم.

اطلاعات در مورد کروم‌باکس ۳ چندان زیاد نیست؛ این کامپیوترهای کوچک از پردازنده‌های نسل هشتم اینتل و میزان نامشخصی از حافظه‌‌ی رم DDR4 از نوع ۲۴۰۰ مگاهرتز بهره می‌برد. اطلاعاتی از میزان و نوع حافظه‌ی ذخیره‌سازی کروم‌باکس ۳ در دسترس نیست. کروم‌باکس ۳ به درگاه USB نوع C و USB 3.1 مجهز شده است.

این کامپیوتر کوچک را می‌توان به‌عنوان وسیله‌ای برای استریم ویدئو در اتاق نشیمن نیز استفاده کرد؛ کروم‌باکس ۳ به خروجی HDMI و دیسپلی پورت مجهز است و به ادعای ایسوس قادر به پردازش ویدئوهای 4K نیز خواهد بود. کروم‌باکس وسیله‌ای برای انجام کارهای سبک است؛ از این رو نباید انتظار یک کامپیوتر قوی و کارهایی فراتر از کارهای روزمره داشت. زمان دقیقی برای عرضه‌ی این محصول اعلام نشده است ؛ با این حال ایسوس نیمه‌ی اول سال جاری میلادی را برای ورود این محصول به بازار در نظر دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات