ایسوس لپ‏ تاپ ذن بوک فلیپ 14 را ماه مارس عرضه خواهد کرد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس به‌تازگی اعلام کرده است که ذن‌بوک فلیپ 14 را در ماه مارس وارد بازار خواهد کرد. صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ، لمسی است.
تبلیغات

ایسوس ذن‌بوک فلیپ ۱۴ (Asus Zenbook Flip 14) با شماره مدل UX461، یک لپ‌تاپ هیبریدی است که نمایشگر ۱۴ اینچی لمسی دارد؛ صفحه‌‌نمایش این لپ‌تاپ از قلم پشتیبانی می‌‏کند و امکان چرخش ۳۶۰ درجه نمایشگر فراهم شده است. ذن‌بوک فلیپ ۱۴ ایسوس با ضخامت ۰.۵۵ اینچی (۱.۳۷ سانتی‏‌متر) و وزن حدوداً ۳.۱ پوندی (۱.۴ کیلوگرم) ارائه می‎شود. نسخه‌هایی از لپ‌تاپ جدید ایسوس که کارت گرافیک مجزا دارد، ۰.۱ کیلوگرم سنگین‌تر خواهند بود.

بهترین نسخه از لپ‌تاپ جدید تایوانی‌ها، به پردازنده‌ی نسل هشتم Core i7-8550U اینتل مجهز شده است و کارت گرافیک مجزای انویدیا GeForce MX 150 دارد؛ تمامی مدل‏‌ها به کارت گرافیک انویدیا مجهز نشده‌اند. این مدل در ابتدا در ماه آگوست سال گذشته معرفی شد و ایسوس به‌تازگی اعلام کرده است که ذن‌بوک فلیپ ۱۴ را در ماه مارس با قیمت ۸۹۹ دلار برای مدل پایه، در ایالات متحده عرضه خواهد کرد.

لپ‌تاپ ۱۴ اینچی ایسوس با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD با رابط PCIe همراه خواهد بود. این مدل به درگاه USB Type-C و USB Type-A مجهز شده است و درگاه HDMI دارد و اسلات کارت حافظه میکرو SD برای آن در نظر گرفته شده است. بلندگوهای ساخت هارمن کاردن نیز کیفیت صوتی بی‌نظیری ارائه می‌دهد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط ایسوس، لپ‏‌تاپ ذن‌بوک ۱۴ از یک باتری ۵۷ وات ساعت استفاده می‌کند که شارژدهی آن به ۱۳ ساعت می‌رسد؛ ضمن اینکه می‌توانید با استفاده از فناوری شارژ سریع، باتری را در مدت ۵۰ دقیقه تا ۶۰ درصد شارژ کنید.

همان‌طور که گفته شد، این مدل صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی دارد؛ رزولوشن نمایشگر  ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل و ضخامت حاشیه‌های نمایشگر، ۷.۱۵ میلی‌متر است. پشتیبانی از وای‌فای 80.211ac و بلوتوث ۴.۲ از دیگر قابلیت‌های لپ‏‌تاپ ذن‌بوک ۱۴ اینچی ایسوس به‌ شمار می‌رود. تایوانی‌ها مدل مذکور را در رنگ طلایی و خاکستری عرضه خواهند کرد.

لوگو CES

  پوشش اختصاصی زومیت از

یکی از مهم‌ترین رویداد‌های فناوری جهان

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات