ایسوس ذن بوک 13 با پردازنده کبی لیک ریفرش و وزن ۹۹۸ گرم معرفی شد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین لپ‌تاپ ۱۳ اینچی ایسوس از آخرین نسل پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Core i7 اینتل مدل 8850U بهره می‌گیرد و از بدنه‌ای نازک و وزنی سبک برخوردار است.
تبلیغات

ایسوس در نمایشگاه CES 2018 از جدیدترین نسل ذن‌بوک ۱۳ اینچی خود رونمایی و اعلام کرد که این لپ‌تاپ را تا نیمه‌ی اول امسال عرضه خواهد کرد؛ با این حال، از قیمت آن صحبتی به میان نیاورد.

ذن‌بوک ۱۳ جدید ایسوس مدل UX331UAL کمتر از یک کیلوگرم (۹۹۸) گرم وزن دارد و از حداکثر حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایت و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی اس‌اس‌دی PCIe پشتیبانی می‌کند و مجهز به فناوری صدای هارمن کاردن است.

Asus Zenbook 13
Asus Zenbook 13
Asus Zenbook 13
Asus Zenbook 13
Asus Zenbook 13
Asus Zenbook 13

این ذن‌بوک ۱۳ جدید یکی از چندین لپ‌تاپ جدید ایسوس در سال جاری است. این شرکت همچنین قصد دارد مدل جدید ذن‌بوک فلیپ ۱۴ را که اخیرا معرفی کرده است، با قیمت ۸۹۹ دلار در بازار ایالات متحده عرضه کند. علاوه بر این، ایسوس لپ‌تاپ X507 را با پردازنده‌ی نسل هفتم Core i7 اینتل و کارت گرافیک انویدیا معرفی کرده است.

ایسوس X507

ذن‌بوک فلیپ ۱۴ در ماه مارس از راه خواهد رسید؛ با این حال عرضه‌ی X507 در زمانی نامشخص در نیمه‌ی اول امسال خواهد بود. ایسوس قصد دارد نخستین هدست واقعیت ترکیبی ویندوز خود را نیز تا چند ماه آینده روانه‌ی بازار کند. ایسوس همچنین به‌منظور اتصال کارت گرافیک اکسترنال، داک گرافیک تاندربولت ۳ را به لوازم جانبی کامپیوترهای خود می‌افزاید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات