روتر جدید ایسوس، نقش اسپیکر هوشمند را نیز ایفا می‌کند

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
روتر Lyra Voice ایسوس، نقش یک اسپیکر هوشمند مبتنی بر الکسا را ایفا می‌کند.
تبلیغات

ایسوس در جریان رویداد CES 2018، با رونمایی از دو دستگاه جدید از خانواده‌ی Lyra، محصولات مبتنی بر شبکه‌ی توری وای‌فای خود را گسترش داد. Lyra Voice یک سیستم وای‌فای AC2200 سه باندی است که نقش اسپیکر هوشمند مبتنی بر دستیار دیجیتال آمازون، موسوم به الکسا را نیز ایفا می‌کند. Lyra Trio، محصول دیگر تایوانی‌ها، یک سیستم وای‌فای دو باندی است که در کنار روتر Voice، شبکه‌ی بی‌سیم خانگی یکپارچه‌ای ایجاد می‌کند. روتر Voice با برقراری ارتباط با سایر هاب‌های Lyra از جمله، Trio، پوشش شبکه‌ را در خانه گسترش می‌دهد. این دستگاه با طراحی جذاب و ظاهر شبیه به اسپیکرهای هوشمند، به جذابیت دکوراسیون خانه‌ی شما نیز آسیبی وارد نخواهد کرد.

یکپارچکی با الکسا در نوع خود منحصربه‌فرد است؛ چرا که تاکنون روتری مجهز به میکروفن داخلی روانه‌ی بازار نشده بود. برخی روترها نظیر مدل EA8300 لینک‌سیس، می‌توانند با استفاده از هاب‌های دیگر، برخی از عملکردهای خودن نظیر میزبانی وای‌فای را کنترل کنند. ایسوس امکان کنترل هر دو روتر Voice و Trio را از طریق اپلیکیشن Lyra فراهم کرده است؛ قابلیتی که مدیریت شبکه‌ی خانگی را ساده‌تر می‌کند. شما می‌توانید از طریق روتر Voice، از سرویس‌های اتوماسیون نظیر IFTTT، برای کنترل مستقیم دستگاه‌های هوشمند خانه‌ی خود نیز بهره ببرید.

Asus Lyra Trio

روتر Trio با طراحی هرمی‌شکل و عجیب خود، ظاهر یک اتو را در ذهن تداعی می‌کند. این روتر به آنتن‌های ۳×۳ برای فراهم‌ کردن سرعت‌‌های بالا مجهز شده است و از قابلیت همواره‌فعال حفاظت از حریم خصوصی برای بالا بردن سطح امنیت بهره می‌برد. هر دو روتر جدید ایسوس از ظاهر قابل توجهی می‌برند که در این بین، مزیت مدل Voice، ایفای نقش یک اسپیکر هوشمند در کنار وظایف مربوط به شبکه است. مدل Trio نیز به‌سادگی با سایر دستگاه‌های سری Lyra یکپارچه می‌شود و پوشش شبکه‌ی شما را گسترش می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات