ایسوس از لپ تاپ گیمینگ ROG Strix SKT T1 Hero‌ در CES 2018 رونمایی کرد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس در جریان CES 2018 از لپ‌تاپ گیمینگ جدیدی با نام ROG Strix SKT T1 Hero رونمایی کرد. SKT T1 از جمله‌ی بزرگ‌ترین تیم‌های گیمینگ است که با ایسوس همکاری می‌کند.
تبلیغات

ایسوس با همکاری SKT T1 که یکی از بزرگ‌ترین‌ تیم‌های گیمینگ در جهان است، لپ‌تاپ گیمینگ جدیدی تحت یک نسخه‌ی مخصوص در CES 2018 رونمایی کرد. این لپ‌تاپ ROG Strix SKT T1 Hero نام دارد که برای انجام بازی‌های جنگی گروهی آنلاین نظیر League of Legends طراحی شده است. این لپ‌تاپ از وجود یک پردازنده‌ی Core i7 اینتل در کنار پردازده‌ی گرافیکی GTX 1060 و همچنین یک نمایشگر با پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از sRGB بهره می‌برد. اخبار در رابطه با این لپ‌تاپ از ماه نوامبر منتشر شده بود. ایسوس برچسب قیمت ۱۷۰۰ دلاری برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته و قرار است از سه‌ماهه‌ی اول سال جاری راهی بازار شود.

SKT t1 را باید یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های گیمینگ در حوزه‌ی بازی League of Legends خواند. این تیم موفق شده است سه عنوان اول از مجموع هفت دوره مسابقات جهانی را به خود اختصاص دهد. شناخته‌شده‌ترین گیمر بازی League of Legends که سانک هیوک لی نام دارد و اسم مستعار وی Faker است، در این تیم بازی می‌کند.

روی این لپ‌تاپ می‌توان علامت تیم SKT T1 را در کنار آرم لپ‌تاپ‌های سری ROG مشاهده کرد. در قسمت راست پایین کیبورد نیز امضای Faker یا همان بهترین بازیکن بازی مورد نظر وجود دارد تا الهام بخش علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای باشد که این لپ‌تاپ را خریداری می‌کنند. خریداران این لپ‌تاپ در کنار محصول مورد نظر، یک دست لباس مخصوص تیم SKT T1 را در کنار ماوس پدی دریافت خواهند کرد که منقش به علامت SKT T1 و ROG است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات