گارمین از ساعت هوشمند Forerunner 645 با قابلیت پخش موسیقی رونمایی کرد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
گارمین از ساعت هوشمند جدیدی با عنوان Forerunner 645 در جریان نمایشگاه CES 2018 رونمایی کرد که قابلیت ذخیره‌ی موسیقی در آن وجود دارد.
تبلیغات

گارمین در جریان برگزاری CES 2018 نسل جدیدی از ساعت‌ هوشمند خود را رونمایی کرد که با بهره‌گیری از یک حافظه‌ی داخلی امکان پخش موسیقی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. Forerunner 645 ساعت هوشمند جدید گارمین مجهز به سنسور جی‌پی‌اس است که ساعاتی پیش رونمایی شد.

با استفاده از این ساعت هوشمند می‌توان بدون نیاز به گوشی‌ هوشمند، موسیقی‌های مورد نظر را به حافظه‌ی آن انتقال داد و نهایتا با اتصال یک دستگاه هدفون بی‌سیم به آن، موسیقی‌های را به‌راحتی روی آن پخش کرد؛ بدون آنکه نیازی به گوشی هوشمند باشد. گارمین برچسب قیمت ۴۵۰ دلاری برای این ساعت هوشمند تعیین کرده است. البته کاربرانی که علاقه‌ای به پخش موسیقی در ساعت هوشمند خود نداشته باشند، می‌توانند نسخه‌ی ۴۰۰ دلاری همین ساعت هوشمند را خریداری کنند که از این قابلیت بی‌بهره است.

ساعت هوشمند Forerunner 645 قادر است بیش از ۵۰۰ فایل موسیقی، شامل فایل‌های موسیقی معمولی یا فایل‌های دانلودشده از سرویس‌های استریمی نظیر دیزر یا آی‌هارت رادیو را در خود ذخیره کند. البته نکته‌ی جالب در مورد این ساعت هوشمند این است که از اسپاتیفای به‌عنوان محبوب‌ترین سرویس استریم موسیقی پشتیبانی نمی‌کند.

پخش موسیقی در ساعت‌ هوشمند را نمی‌توان قابلیتی جدیدی میان ساعت‌های هوشمند خواند؛ چراکه رقبایی نظیر اپل و سامسونگ از دیرباز چنین امکانی در محصولات خود در اختیار کاربرانشان قرار داده‌اند. پیش از این شماری از ساعت‌های هوشمند گارمین قابلیت کنترل پخش موسیقی در ساعت هوشمند برای فایل‌های پخش‌شده از روی گوشی‌ هوشمند در اختیار کاربران قرار داده بودند؛ حال آنکه پخش موسیقی در ساعت هوشمند قابلیتی است که گارمین اعلام کرده در پی فرارسیدن زمان مناسب برای عرضه‌ی آن بوده است.

گارمین Forerunner 645 با بهره‌گیری از سنسورهای نظیر گلوناس و جی‌پی‌اس و همچنین سنسور ضربان قلب قادر است فعالیت‌های ورزشی نظیر دویدن، دوچرخه‌سواری و شنا را شناسایی کند.

گارمین مدعی است که این ساعت هوشمند می‌تواند با یک بار شارژ شدن تا هفت روز در حالت غیر فعال بودن GPS سپری کند. در حالت فعال بودن GPS عمر باتری به ۵ ساعت کاهش پیدا می‌کند. این ساعت هوشمند از فناوری گارمین پی نیز پشتیبانی می‌کند که یک فناوری پرداخت مبتنی بر NFC برای کمپانی گارمین است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات