با هدست ایگل در حین تماشای محتوا، محیط اطراف را نیز مشاهده کنید

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت کوپین در جریان نمایشگاه CES 2018، از هدست سینمای خانگی جدیدی رونمایی کرده است که در عین نمایش محتوا، امکان مشاهده‌ی محیط اطراف را نیز فراهم می‌کند.
تبلیغات

هدست‌های سینمای خانگی در چند سال اخیر به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته‌اند؛ اما، یکی از اصلی‌ترین مشکلات آن‌ها همچنان پابرجا است. بدین صورت که هنگام استفاده، جلوی چهره را می‌پوشانند و دید کاربر را به دنیای بیرون قطع می‌کنند. در نتیجه، هنگامی که فردی قصد جلب توجه شما را داشته باشد، ناگزیر به لمس شانه‌ی شما خواهد بود. با این حال، با محصول جدیدی که امروز در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد، احتمالا این مشکل تا حد زیادی برطرف خواهد شد. شرکت کوپین که یکی از تأمین‌کنندگان مطرح فناوری‌های پوشیدنی برای واقعیت مجازی محسوب می‌شود، با همکاری با پیکو اینتراکتیو از نمونه‌ی اولیه‌ی یک هدست پوشیدنی سینمای خانگی به نام ایگل (The Eagle) رونمایی کرده است. بر اساس اعلام این شرکت، ایگل در عین نمایش محتوا در ابعاد ۸۰ اینچ، دید بهتری از محیط اطراف نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با این حال نباید انتظار داشته باشید که امکان قدم زدن با این هدست فراهم باشد؛ اما در صورتی که هنگام استفاده از آن فردی به شما نزدیک شود، می‌توانید از وجود او باخبر شوید.

Eagle Headphone

نمایشگر باکیفیت بدون شک یکی از نقاط قوت یک هدست محسوب می‌شود. ایگل از میکرونمایشگرهای اولد اختصاصی ساخت کوپین با اندازه‌ی ۰.۴۹ اینچ، وضوح تصویر اچ‌دی (۱۲۸۰ در ۷۲۰)  و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت بهره می‌برد. کاربران با اتصال گوشی هوشمند خود به این هدست می‌توانند از آن استفاده کنند؛ با این حال، جزئیات بیشتری در مورد آن از سوی شرکت سازنده اعلام نشد. عرضه‌ی اولیه‌ی ایگل در چین خواهد بود؛ اما کوپین اشاره کرده است که در آینده آن را در بازارهای دیگر نیز عرضه خواهد کرد. قیمت این هدست و بازارهای مقصد احتمالی آن هنوز نامشخص است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات