لورآل با سنسور سنجش اشعه فرابنفش از پوست شما محافظت می‌کند

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت لورآل در CES 2018 از گجت پوشیدنی جدید خود که می‌تواند با نشان دادن میزان اشعه فرا بنفش به شما در محافظت از سرطان پوست کمک کند، رونمایی کرد.
تبلیغات

شرکت لورآل درنمایشگاه CES 2018 با گجت پوشیدنی بدون باتری خود که یک دستگاه مجهز به سنسور اشعه فرابنفش است حضور یافت. این سنسور با دو میلی‌متر ضخامت و ۹ میلی‌متر قطر و همچنین برچسب‌های قابل تعویض به شما این توانایی را می‌دهد که آن را روی ناخن، ساعت یا عینک آفتابی خود بچسبانید. این سنسور نمی‌تواند به سیستم بلوتوث و وای‌فای گوشی متصل شود و در عوض به تکنولوژی NFC که در تمامی گوشی‌ها با سیستم عامل اندوید و iOS وجود دارد مجهز است و کاربر از طریق همگام‌سازی گوشی خود با سنسور می‌تواند اطلاعات ذخیره‌شده در سنسور و همچنین آنالیز این اطلاعات را دریافت کند.

درجه تحمل پوست افراد درمقابل اشعه فرابنفش نسبت به رنگ پوستی که دارند متفاوت است؛ به این علت اپلیکیشن از شما سؤال‌هایی مانند تناژ رنگ پوست ، سن و غیره برای آنالیز بهتر می‌پرسد و بعد از ثبت کردن ساعت‌هایی که درمقابل اشعه آفتاب بودید، به شما می‌گوید که این مدت‌زمان برای شما کافی یا مضر است و امتیازی به شما اختصاص می‌دهد.

اپلیکیشن همچنین بر اساس امتیاز و نوع پوست، محصول‌های لورآل را همراه با پیشنهادهایی برای داشتن پوست بهتر ارائه خواهد داد. تابستان امسال این سنسور اشعه فرا‌بنفش به بازار عرضه خواهد شد. هنوز قیمت قطعی این گجت اعلام نشده ‌است؛ ولی احتمالا قیمتی زیر پنجاه دلار خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات