ال جی پروژکتور HU80K را قابلیت ایجاد تصاویر ۱۵۰ اینچی رونمایی کرد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی در جریان CES 2018 از جدیدترین پروژکتور خود با قابلیت تولید تصویر ۱۵۰ اینچی رونمایی کرد.
تبلیغات

در روزگاری که تلویزیون‌ها در حال بزرگ‌تر شدن هستند و بسیاری از شرکت‌ها تولید ویدئو پروژکتور را رها کرده‌اند، ال‌جی همچنان با قدرت در این بازار فعالیت می‌کند. این غول کره‌ای این بار با یک پروژکتور 4K به CES آمده است. ویدئو پروژکتور HU80K اولین نمونه‌ی 4K ال‌جی در بازار پروژکتورها است. به ادعای ال‌جی این پروژکتور قادر به تولید تصاویری شارپ و زنده است و کیفیت تصاویر تولیدشده توسط این محصول جدید، توانایی رقابت با تلویزیون‌ دارد. نام این محصول احتمالا در بین بهترین نوآوری‌های CES 2018 به چشم خواهد خورد.

Hu80K

این پروژکتور قادر به تولید تصاویری با حداکثر ابعاد ۱۵۰ اینچ است. به ادعای ال‌جی، پروژکتور HU80K قادر به تولید تصاویر با ۲۵۰۰ لومن روشنایی خواهد بود. این پروژکتور از استاندارد HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند که این مسئله آن را به رقیبی جدی برای تلویزیون‌ مبدل کرده است.

Hu80K

جدای از مسئله قدرت، HU80K به گونه‌ای طراحی شده است که فضای کمتری نسبت به رقبایش اشغال کند. تصویر مفهومی منتشرشده از این پروژکتور، استفاده از آن در فاصله‌ی نزدیک دیوار را به وضح نشان می‌دهد. طراحی ایستاده‌ی این محصول امکان استفاده از آن به‌صورت قابل حمل یا متصل را فراهم می‌کند. بازتابنده‌ی آینه‌ای نیز به‌عنوان پوشش در زمان استفاده نشدن از پروژکتور کاربرد دارد. ال‌جی همچنین از یک جفت اسپیکر ۷ واتی برای پخش صدا استفاده می‌کند.

شایان ذکر است که HU80K به رابط webOS 3.5 مجهز شده است. این سیستم کاربر را قادر خواهد ساخت به‌راحتی به سرویس‌های استریم محتوا دسترسی داشته باشد. این پروژکتور همچنین از اترنت، یو‌اس‌بی و HDMI پشتیبانی می‌کند. خوشبختانه امکان برقراری ارتباط بی‌سیم برای اتصال صفحه‌کلید نیز در این پروژکتور وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات