انویدیا از ویژگی Freestyle رونمایی کرد؛ اعمال فیلترهای تصویری روی بازی

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
انویدیا در جریان کنفراس خبری که در CES برگزار کرد، به تشریح ویژگی جدیدش یعنی Freestyle پرداخت.
تبلیغات

درحالی‌که نمایشگاه CES 2018 رسما از فردا کارش را آغاز می‌کند، انویدیا امروز کنفرانس خبری خود در این نمایشگاه را برگزار و در آن، از آخرین دستاورد‌هایش در زمینه‌های مختلف رونمایی کرد. در کنار معرفی نمایشگر‌های مخصوص بازی ۶۵ اینچی، این شرکت از یک سری ویژگی جدید برای نرم‌افزار GeForce Experience خودش هم رونمایی کرد که می‌توانند لذت مخاطب از بازی کردن بازی‌ها را افزایش دهند.

یکی از این ویژگی‌ها، Shadowplay Highlights است؛ فعلا چهار بازی از جمله حالت Battle Royale بازی Fortnite از آن پشتیبانی خواهند کرد. به لطف این ویژگی، صحنه‌های جذابی که گیمر در بازی‌ رقم می‌زند، به‌صورت خودکار ضبط می‌شوند و بعدا می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی به اشتراک بگذارید. مورد بعدی، مربوط به ویژگی Ancel می‌شود که با آن، می‌توان از بازی‌های پشتیبانی‌شده عکس‌های جذابی ثبت کرد و مثلا زاویه دوربین را تغییر داد یا فیلتر‌های مختلفی روی تصاویر اعمال کرد. از این پس انسل رابط کاربری بهتری خواهد داشت و همچنین شاهد هشت فیلتر جدید در آن خواهیم بود.

اما شاید جذاب‌ترین بخش از رونمایی‌های Nvidia، مربوط به معرفی ویژگی جدیدی به نام Freestyle باشد. درحالی‌که انسل امکان اعمال فیلتر‌ روی عکس‌های بازی را می‌دهد، با Freestyle قادر خواهید بود با استفاده از فیلتر‌های موجود، ظاهر بازی‌ خود را در حین تجربه کردن آن تغییر دهید! به این صورت که مثلا می‌توانید بازی را به شکل سیاه و سفید بازی کنید یا فیلتری مخصوص افراد دچار کوررنگی وجود دارد که باعث می‌شود آن‌ها تصویر بهتری از بازی مشاهده کنند و فیلتر دید در شب هم رنگ آبی بازی را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود پس از تجربه بازی‌های ویدیویی در شب، چشمانتان کم‌تر خسته شوند و بتوانید خواب راحت‌تری داشته باشید. کاربران همچنین قادر خواهند بود به‌صورت دستی تنظیمات مربوط به این ویژگی را تغییر دهند و تصویر دلخواه خودشان را از بازی داشته باشند. در حال حاضر بیش از ۱۰۰ بازی از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند که می‌توانید لیست آن‌ها را در سایت انویدیا مشاهده کنید.

برای بهره بردن از تمام ویژگی‌های جدید معرفی‌شده، باید تا فردا (۱۹ دی) صبر کنید و نسخه 390 از درایور انویدیا و نسخه 3.12 از GeForce Experience را دانلود کنید. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این ویژگی‌ها را که توسط انویدیا منتشر شده است، تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات