DJI‌ از یک لرزش گیر برای دوربین‌های DSLR و بدون آینه رونمایی کرد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
در جریان برگزاری CES 2018، دی جی آی از محصولات جدید خود رونمایی کرد که یکی از آن‌ها، لرزش گیر فیزیکی برای دوربین‌های DSLR‌ و بدون آینه است.
تبلیغات

DJI در جریان برگزاری CES 2018‌ محصولات جدید خود را رونمایی کرد که از جمله‌ی آن‌ها باید به یک لرزش‌گیر برای دوربین‌های DSLR و بدون آینه اشاره کرد. این محصول را که با نام DJI Ronin-S رونمایی شده است، باید نسخه‌ی بهبودیافته‌ی مبتنی بر osmo Mobile خواند. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، دی‌جی‌آی در نظر دارد محصول جدید خود را نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی راهی بازار کند.

با توجه به اینکه سیستم‌های لرزش‌گیر رونین معمولا دارای ساختاری پیچیده هستند و باید کاربر موارد مورد نیاز را برای قراردادن دوربین روی آن‌ها فراهم کند، رونین اس را باید یک اوزمو موبایل بهبودیافته برای دوربین‌های بزرگ خواند که کار را بسیار راحت‌ کرده است. دی‌جی‌آی اعلام کرد که لرزش‌گیر جدید این کمپانی قابلیت قرار گرفتن دوربین‌های بسیار محبوب را همراه با لنز‌های بسیار کاربردی برای کاربران فراهم می‌کند. برای مثال می‌توان به دوربین‌های 5D کانن در کنار سری GH از دوربین‌های بدون‌آینه پاناسونیک اشاره کرد. به گفته‌ی DJI، موتورهای دارای گشتاور بالای این لرزش‌گیر به‌راحتی می‌توانند ترکیب دوربین‌های بزرگ با لنزهای سنگین را تحمل و تصاویر را بدون لرزش ثبت کنند. البته باید به این نکته توجه داشت که قرار دادن لنز‌های عظیم تله‌فوتو روی این لرزش‌گیر احتمالا نتیجه‌ی مطلوبی نخواهد داشت؛ حال آنکه این محصول از اغلب لنزهای معمولی پشتیبانی می‌کند. 

لرزش گیر DJI

به نظر می‌رسد کنترل این لرزش‌گیر نیز به اندازه‌ی اوزمو راحت خواهد بود. با بهره‌گیری از لولایی که قادر است در سه جهت کند و چون می‌توان در زمان استفاده از این لرزش‌گیر، با استفاده از یک کلید شستی تعبیه‌شده آن را کنترل کرد، هدایت دوربین بسیار راحت است. اپلیکیشن موبایل این لرزش‌گیر نیز از قابلیت‌هایی نظیر ثبت تصاویر پانورما در کنار ویدیو‌های هایپرلپس پشتیبانی می‌کند. از جمله‌ی حالت‌های موجود برای تنظیم این لرزش‌گیر باید به Sport اشاره کرد که در این حالت، دوربین با فوکوس روی یک سوژه، حرکات خود را برای از دست ندادن فوکوس تنظیم می‌کند. Ronin S با تمام لوازم جانبی DJI همخوانی دارد؛ به‌طوری‌که می‌توان از این لوازم جانبی روی رونین اس به‌راحتی استفاده کرد.

البته DJI اولین شرکتی نیست که چنین محصولی راهی بازار می‌کند و از جمله‌ی رقبای آن باید به کمپانی‌های چینی Feiyu و Zhiyun اشاره کرد که محصولاتی با قیمت ۳۹۹ دلار راهی بازار کرده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات