لنوو مانیتور تینک ویژن X24 را با طراحی جدید معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
لنوو مانیتور ایکس ۲۴ از سری مانیتورهای تینک ویژن خود را با بهبود در طراحی برای سال ۲۰۱۸ رونمایی کرد.
تبلیغات

لنوو پس از حدودا سه سال مانیتور ۲۴ اینچی جدیدی با برخی تغییرات بنیادی در ظاهر رونمایی کرده است. این مانیتورهای تجاری با قیمت ۲۵۰ دلاری همچنان گران‌تر از قیمت واقعی خود هستند. قیمت مانیتورهای این سری در نسل گذشته‌ نیز با وجود کاهش، به ۲۰۰ دلار رسیده است. بیشتر مانیتورهایی که رزولوشن Full HD ارائه می‌دهند و با محدودیت در درگاه‌ها روبه‌رو هستند، عموما با قیمتی زیر ۱۵۰ دلار در بازار به فروش می‌رسند.

x24 lenovo

مانیتور ۲۴ اینچی و قدیمی‌تر P24h لنوو با وجود نداشتن ظاهری به جذابی این مدل جدید، امکانات بیشتری به کاربر ارائه می‌دهد؛ این مانیتور نزدیک به ۳۰۰ دلار قیمت دارد. دیسپلی پورت، هاب یو‌اس‌بی و روشنایی بالاتر از ۳۰۰ نیت تنها مواردی از برتری این نسخه به X24 هستند؛ روشنایی نمایشگر ایکس ۲۴ طبق اعلام لنوو ۲۵۰ نیت است. البته نباید فراموش کرد که لنوو مدل ارزان‌تری نیز با رزولوشن 2K ارائه می‌دهد که تنها ۲۰۰ دلار قیمت دارد؛ مدل L24q طبق اعلام لنوو ۳۰۰ نیت روشنایی دارد و زمان پاسخگویی آن ۴ میلی‌ثانیه است.

x24 lenovo

کلید‌های کنترل مانیتور لنوو در X24 به جلو منتقل شده‌اند و کاربر به‌راحتی قادر به مشاهده‌ی آن‌ها خواهد بود. محل کانکتورها نیز بهبود یافته و حالا برای دسترسی بهتر و آسان‌تر، کمی به سمت راست منتقل شده است. در پشت دستگاه علاوه بر درگاه HDMI و دیسپلی پورت شاهد جک ۳.۵ میلی‌متری صدای جدید مانیتور هستیم. لنوو از پنل AH-IPS در این مانیتور استفاده کرده و زمان پاسخگویی آن طبق اعلام این شرکت ۷ میلی‌ثانیه است. لنوو تمام تلاش خود را کرده تا حاشیه‌های دستگاه و ضخامت آن را تا حد ممکن کاهش دهد و خوشبختانه تا حد زیادی موفق بوده است. لنوو پیش از این در CES سال ۲۰۱۶ نیز مانیتوری با همین نام رونمایی کرد که هیچگاه وارد بازار نشد.

x24 lenovo
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات