3dRudder: کنترل بازی های مجازی با پا

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
کنترل بازی‌های واقعیت مجازی با پا شاید رؤیایی بود که توسط 3dRudder به واقعیت می‌پیوندد.
تبلیغات

استارتاپ نیویورکی 3dRunner، گجتی ساخته است که از طریق آن می‌توانید با استفاده از پاهای خود، بازی‌های واقعیت مجازی را کنترل کنید. این دستگاه برای بازی‌های پی‌سی، موبایل و واقعیت مجازی قابل استفاده است.

این کمپانی در جریان نمایشگاه CES 2017 از یک محصول عجیب پرده‌برداری کرد. البته وقتی به این نمایشگاه و گجت‌ها و فناوری‌های سایر کمپانی‌ها نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که چنین کنترلری خیلی هم عجیب نیست. از طرفی در این نمایشگاه دو بخش وجود دارد؛ بخش گیمینگ و بخش تکنولوژی و فناوری که 3dRunner به هر دوی این بخش‌ها مرتبط است.

البته در گذشته یک مدل باسیم نیز از این گجت عرضه شده بود و حال شاهد مدل بی‌سیم این کنترلر هستیم. 3dRudder وایرلس به‌خوبی از سیستم‌های گیمینگ ویندوزی، گوشی‌های موبایل اندروید و سایر پلتفرم‌ها پشتیبانی می‌کند و هدست‌هایی نظیر آکیولس ریفت، اچ‌تی‌سی وایو، هدست واقعیت مجازی سامسونگ، هدست واقعیت مجازی گوگل (Google Daydream) و سایر هدست‌های واقعیت مجازی به‌خوبی با 3dRudder سازگار هستند.

3dRudder بی‌سیم در تابستان سال جاری میلادی با قیمت ۲۰۰ دلار وارد بازار می‌شود. باتری داخلی این گجت به شما اجازه می‌دهد ۱۳ ساعت به‌صورت مداوم از آن استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات