میز DK-05 شرکت Lian Li یک میز زیبا با کاربرد کیس کامپیوتر

جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
این شرکت تایوانی در تولید کیس‌های کامپیوتری و میزهایی با قابلیت استفاده به عنوان کیس فعال است.
تبلیغات

شرکت تایوانی Lian Li در نمایشگاه CES 2017 از جدیدترین میز کامپیوتر خود با نام DK-05 رونمایی کرد. این شرکت محصولات زیبای دیگری نیز در این نمایشگاه عرضه کرده است. تمرکز اصلی طراحی محصولات شرکت لیان‌لی، استفاده از شیشه حرارت دیده برای جلوه دادن به محصولات است.

میز DK-05 که نمونه پیشرفته محصول سال قبل این شرکت یعنی DK-04 محسوب می‌شود، یک میز ایستاده با طراحی زیبا است که به عنوان کیس کامپیوتر نیز عمل می‌کند. نمایشگر، صفحه کلید، ماوس و دیگر تجهیزات جانبی کامپیوتر به راحتی به این میز متصل می‌شوند و دیگر اجزای اصلی نیز در محفظه شیشه‌ای DK-05 جانمایی می‌شوند. طراحی شیشه‌ای محفظه‌ها و استفاده از آلومینیم در طراحی این میز، زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

طراحی محصول جدید شرکت تایوانی، به کاربر اجازه می‌دهد دو کامپیوتر را درون این میز جانمایی کند. لیان‌لی عنوان کرده است که محصول جدیدش می‌تواند از اجزاء یک سرور فایل به همراه یک کامپیوتر گیمینگ حرفه‌ای، به‌صورت مشترک میزبانی کند.

شرکت Lian Li یکی دیگر از محصولات خود را که کیس کامپیوتری PC-12 از سری O است نیز در این نمایشگاه معرفی کرد. طراحی این کیس هم با استفاده از شیشه در سه وجه، آن را به یک کیس زیبا و خاص تبدیل کرده است. علاوه بر آن، محفظه‌های مخصوص PC-12 برای کارت گرافیک و مادربورد، تفاوت جالبی با محصولات مرسوم بازار دارد. به طور کلی محصولات این شرکت تایوانی برای علاقه‌مندان و مشتریان خاص کامپیوترهای خانگی، گزینه‌های جذابی هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات