فسیل قصد دارد ۳۰۰ پوشیدنی هوشمند در سال ۲۰۱۷ عرضه کند

جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
به گفته مسئولان کمپانی فسیل در کنفرانس خبری که امروز در CES 2017 برگزار شد؛ فسیل قصد دارد در سال ۲۰۱۷ بیش از ۳۰۰ گجت پوشیدنی به بازار عرضه کند.
تبلیغات

کاملا مشخص است که فسیل به دنبال یافتن سهم بیشتری از بازار گجت‌های پوشیدنی بوده و در سال ۲۰۱۶ نیز قدم‌های زیادی برای رسیدن به این هدف برداشته است. این کمپانی سال گذشته میلادی توانست ۱۴۰ پوشیدنی هوشمند که البته از برندهای مختلف تشکیل می‌شوند، روانه بازار کند. از جمله برندهای تحت اختیار فسیل می‌توان به میس‌فیت، دیزل، Emporio Armani ،Skagen ،Michael Kors و Armani Exchange اشاره کرد که در نمایشگاه CES 2017 نیز شاهد معرفی محصولاتی از این برندها بودیم.

در کنفرانس خبری کمپانی فسیل که امروز در CES 2017 برگزار شد، مسئولان این کمپانی گفتند فسیل قصد دارد در سال ۲۰۱۷ بیش از ۳۰۰ دستگاه پوشیدنی عرضه کند که شامل ردیاب‌های تندرستی، ساعت هوشمند و محصولات دیگر می‌شوند. همچنین به این موضوع اشاره شد که کمپانی قصد دارد به طراحی محصولات اهمیت بسیاری بدهد تا علاقه‌مندان به جواهرآلات و مد نسبت به خرید پوشیدنی‌های هوشمند کمپانی فسیل تمایل نشان دهند.

یکی از مسئولان کمپانی فسیل در کنفرانس خبری به این موضوع اشاره کرد که کاربران علاقه دارند از محصولی استفاده کنند که نه‌تنها مدرن و به‌روز باشد بلکه از طراحی شیک و زیبا نیز بهره ببرد. البته این گفته کاملا منطقی و صحیح است، زیرا طراحی همیشه از مواردی است که حتی منتقدان نیز به آن اهمیت می‌دهند.

فسیل با محصولاتی که هم‌اکنون عرضه کرده است به ما نشان داده که می‌تواند دستگاه‌های پوشیدنی زیبا و قدرتمند تولید و عرضه کند؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت که با عرضه محصولات بیشتر، این کمپانی در سال ۲۰۱۷ شاهد رشد سهم فسیل در بازار گجت‌های پوشیدنی باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات