با کلیدهای Swithmate، کلیدهای مکانیکی خانه خود را هوشمند کنید

جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
استارتاپ Switchmate کلید جدیدی را در CES 2017 با نام Bright رونمایی کرده است که با استفاده از آن می‌توان کلیدهای فیزیکی روشن کردن لامپ در خانه را هوشمند کرد.
تبلیغات

استارتاپ Switchmate در تابستان سال ۲۰۱۶ اولین محصول خود را رونمایی کرد که یک کلید نصب شدنی روی کلید‌های سنتی دیواری برای تبدیل کردن این آن‌ها به انواع هوشمند بود. با استفاده از این کلید، می‌توان به سادگی کلید فیزیکی برای روشن و خاموش کردن لامپ در خانه را به یک کلید هوشمند تبدیل کرد.

Switchmate در CES 2017، نسل دوم از کلید هوشمند خود را با نام Bright رونمایی کرده است. قیمت نسل جدید این کلید ۴۰ دلار تعیین شده که کمی گران‌تر از نسل اول است. اولین نسل از این کلید با قیمت ۳۰ دلار راهی بازار شد. با وجود قیمت ۴۰ دلاری، این گجت همچنان از اغلب کلید‌های هوشمند موجود در بازار بسیار ارزان‌تر است.

یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های Switchmate را باید نصب آسان آن خواند. برای استفاده از این کلید، کافی است آن را روی کلید سنتی قرار دهید. برایت با استفاده از قابلیت مغناطیسی به کلید اصلی متصل می‌شود و با استفاده از اپلیکیشن توسعه‌یافته که روی گوشی هوشمند نصب می‌شود؛ می‌توان چراغ‌ها را از روی گوشی یا تبلت، خاموش و روشن کرد.

طراحی کلید برایت در مقایسه با نسخه‌ی اول باریک‌تر شده است که از این طریق می‌توان چند دستگاه از آن را در کنار هم روی کلید‌هایی که مجاور هم قرار دارند، نصب کرد. Switchmate اعلام کرده است نسخه‌ی چندگانه‌ی کلید خود را نیز در آینده‌ی نزدیک راهی بازار خواهد کرد.

برایت از وجود سنسور تشخیص حرکت نیز بهره می‌برد، به‌طوری‌که در صورت تشخیص ورود شما به اتاق، به‌صورت خودکار چراغ‌ها را روشن می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات