پروژکتور Ariana ریزر فضای گیم را به خانه شما می‌آورد

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
حتما برای شما نیز پیش‌آمده که در هنگام انجام یک بازی آرزو کرده باشید در فضای آن باشید. پروژکتور آریانای ریزر به این منظور توسعه داده می‌شود.
تبلیغات

پروژه‌ی آٰریانای ریزر، ویدئو پروژکتوری در نسخه‌های اولیه و آزمایشی است که از طریق سیستم Chroma ریزر قصد دارد نوردهی فضا را تغییر دهد. هر چند این پروژکتور تنها یک نمونه‌ی مفهومی است اما این موضوع ریزر را از نمایش آن در CES 2017 منصرف نکرده است.

پروژکتور آریانا را می‌توان به عنوان یک پروژکتور 4K نیز استفاده کرد، اما هدف اصلی آن این موضوع نیست و قصد دارد فضای بازی‌هایی را که انجام می‌دهید، در کل اتاق پخش کند. این پروژکتور از یک لنز فیش‌آی ۱۵۵ درجه و دو دوربین تشخیص‌دهنده‌ی عمق استفاده می‌کند که به آریانا اجازه می‌دهد با تشخیص لوازم موجود در منزل تصویر را به طرز صحیحی تغییر دهد.

البته تنها تفکر کوتاهی در مورد این، محصول سؤالات متعددی به خصوص در مورد کیفیت تصویر در ذهن شما ایجاد خواهد کرد. آیا این پروژکتور می‌تواند در شرایط نامناسب محیطی و در فضای کوچک گوشه‌ای از یک اتاق نیز به خوبی عمل کند؟

با این حال شاید این سؤال‌ها چندان هم منطقی نباشند، چرا که ایده‌ی پشت تولید این پروژکتور در واقع نمایش دادن سیستم Razer Chroma است.

پروژکتور آریانا
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات