Lumas از عینک واقعیت افزوده جدید خود رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی Lumas از دو نمونه اولیه عینک‌های واقعیت افزوده به نام Maximus و Sleek در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرده است.
تبلیغات

Lumas، نام یک کمپانی است که در زمینه ساخت عینک‌های واقعیت افزوده کار می‌کند. حال این کمپانی در نمایشگاه CES 2017 از دو نمونه اولیه عینک واقعیت افزوده رونمایی کرده که یکی از آنها برای کار روزمره کاربران طراحی شده است.

این دو عینک که Maximus و Sleek نام دارند، در CES امسال به نمایش درآمدند؛ اما گفته می‌شود برای عرضه در نظر گرفته نشده‌اند، بلکه قرار است توسط کمپانی‌های دیگر به بازار عرضه شوند.

درواقع محصولات معرفی شده قرار است توسط کمپانی‌های دیگر خریداری و با اعمال تغییراتی روانه بازار شوند. برای مثال می‌توان به کمپانی OGD اشاره کرد که چند روز پیش یک عینک واقعیت افزوده معرفی کرد که برای مصرف عموم عرضه خواهد شد.

کمپانی Lumas از یک مدل بالارده و یک مدل پایین‌رده رونمایی کرده است. کاربران می‌توانند Maximus را روی عینک طبی نیز استفاده کنند. این محصول دارای زاویه دید مفید ۵۵ درجه‌ است و برای مصارفی مانند گیمینگ و تماشای محتوای باکیفیت طراحی شده است.

عینک واقعیت افزوده

مدل Sleek که درواقع یک محصول پایین‌رده است، زاویه دید کمتری نسبت به محصول دیگر این کمپانی دارد. انتظار می‌رود از این محصول بیشتر در شرکت‌ها استفاده شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات