زد تی ای نام گوشی جمع سپاری شده خود را اعلام کرد

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی زدتی‌ای در نمایشگاه CES 2017 در کنار رونمایی از محصولات جدیدش، اطلاعاتی در مورد گوشی جمع سپاری شده‌اش منتشر کرد.
تبلیغات

زدتی‌ای از کاربران خود خواست نظرشان را در مورد قابلیت‌ها و مشخصات تلفن هوشمند بعدی این کمپانی اعلام کنند. آن‌ها نیز محصولی از زدتی‌ای خواستند که قابلیت ردیاب چشمی داشته باشد.

حال زدتی‌ای محصول جمع سپاری شده‌اش را به نمایشگاه CES 2017 آورده است. در حال حاضر زدتی‌ای تنها یک نمونه اولیه در اختیار دارد که البته نسبت به طرح اصلی بسیار متفاوت است. با وجود اینکه کاربران یک محصول آینده‌نگرانه خواسته بودند، تلفن هوشمند به نمایش درآمده بسیار ساده است و تقریبا مشابه تلفن‌های هوشمند دیگر است که می‌توان هم‌اکنون تهیه و استفاده کرد.

گوشی Hawkeye

البته به نظر می‌رسد شاهد تغییرات گسترده‌ای در این محصول خواهیم بود، زیرا قرار است در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۷ روانه بازار شود. جالب است بدانید کمپانی چینی می‌خواهد این تلفن هوشمند را از طریق کیک استارتر به قیمت ۱۹۹ دلار پیش‌فروش کند و بعد از اتمام مراحل ساخت این تلفن هوشمند، آن را برای حمایت‌کنندگان ارسال نماید. لازم به ذکر است که این دستگاه در زمان عرضه نسبت به قیمتی که برای پیش‌فروش آن در نظر گرفته شده است، گران‌تر خواهد بود؛ اما زدتی‌ای در حال حاضر هنوز قیمت نهایی محصول جدیدش را اعلام نکرده است.

طبق گفته مسئولان، این کمپانی در حال حاضر روی قابلیت ردیاب چشمی تمرکز کرده ست و در نظر دارد یک قاب منحصر به فرد نیز برای گوشی هوشمند جدیدش طراحی کند. البته هنوز مشخص نشده است که این قاب دارای چه ویژگی‌هایی خواهد بود و مسئولان کمپانی نیز در این مورد سخنی به میان نیاورده‌اند. درنهایت مشخص شده است که این محصول قرار است Hawkeye نامیده شود.

گوشی Hawkeye

در کنار اطلاعاتی که در مورد گوشی جمع سپاری شده منتشر شده است، مسئولان کمپانی در مورد محصول جدیدشان به نام بلید وی 8 پرو اطلاعاتی منتشر کرده‌اند. این تلفن هوشمند که میان‌رده محسوب می‌شود، از مشخصات قدرتمندی بهره خواهد برد و قرار است در ایالات‌متحده نیز عرضه شود.

بلید وی 8 پرو دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی است و از تراشه اسنپدراگون 625، ترکیب دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی در پشت، دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو، ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و درگاه USB-C بهره خواهد برد. این تلفن هوشمند که ۲۲۹.۹۸ دلار قیمت خواهد داشت، در ۲۹ دی عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات