انویدیا با اسپات، دستیار گوگل را به تمام نقاط خانه شما می‌آورد

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
شرکت انویدیا از یک اسپیکر/میکروفون هیبریدی موسوم به اسپات رونمایی کرد که امکان استفاده از اسپیکر گوگل‌هوم در تمام قسمت‌های خانه را فراهم می‌کند.
تبلیغات

اسپیکرهای هوشمند مانند آمازون‌اکو و گوگل‌هوم، همگی یک نقطه‌ی ضعف مشترک دارند: برای استفاده از آن‌ها باید در محدوده‌ی معینی در مقابلشان قرار بگیرید تا قادر به تشخیص صدای شما باشند. اما به‌نظر می‌رسد انویدیا راهکاری برای رفع این محدودیت در اختیار دارد؛ این شرکت در نمایشگاه CES 2017 از Spot رونمایی کرد؛ میکروفون و اسپیکر هیبریدی متصل‌به‌وای‌فای ویژه‌ای که گوگل اسیستنت را به‌ تمامی گوشه‌وکنارهای خانه‌ شما می‌آورد.

برای استفاده از اسپات باید Shield TV جدید انویدیا را نیز تهیه کنید تا به‌عنوان یک هاب مرکزی عمل کند. هرکدام از اسپیکرهای اسپات از فاصله‌ی ۶ متری قادر به تشخیص صدا هستند. انویدیا قیمت هر واحد از اسپیکر/میکروفون اسپات را ۵۰ دلار در نظر گرفته است و قصد دارد آن را طی ماه‌های آینده روانه‌ی بازار کند. اگرچه تهیه‌ی آن برای تمامی اتاق‌ها، هزینه‌ی بسیاری در بر خواهد داشت؛ با این حال عرضه‌ی این دستگاه، شیلد را به محصول هیجان‌انگیزی بدل خواهد کرد. به‌طور حتم خرید اسپات به‌جای چند اسپیکر هوشمند، حرکت هوشمندانه و مقرون‌به‌صرفه‌تری خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات