دوربین هوگو قادر به برقراری ارتباط با الکسا است

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
استارتاپ Hubble در نمایشگاه CES 2017 از دوربین هوشمندی به‌نام Hugo رونمایی کرد.
تبلیغات

شرکت هابل دوربین هوشمند جدید خود موسوم به هوگو را معرفی کرد؛ این دوربین قابلیت‌های متنوعی مانند پخش موسیقی و کنترل خانه‌ی هوشمند دارد. هوگو علاوه‌ بر اینکه می‌تواند حرکات شما را دنبال کند؛ قابلیت تشخیص حالت روحی‌ را نیز از طریق نگاه به‌ چهره‌تان، دارد. البته قابلیت‌ اخیر با هدف پایش نوزاد توسعه داده شده است. هوگو می‌تواند با تشخیص گریه‌ی نوزاد، شما را آگاه کند، شروع به پخش موسیقی کند و فن را نیز روشن کند.

دوربین هوشمند هوگو

به‌ لطف یکپارچگی هوگو با دستیار صوتی آمازون موسوم به الکسا، شما قادر به دادن فرمان صوتی به این دوربین هوشمند هستید؛ فرمان‌هایی که می‌توانند عملکرد‌هایی مانند تنظیم یادآور یا آلارم باشند.

هوگو حسگر تشخیص حرکت و درگاه کارت حافظه‌ی اس‌دی دارد و قادر به چرخش ۳۶۰ درجه است؛ بنابراین علاوه‌ بر پایش نوزاد، می‌توان از آن به‌عنوان دوربین امنیتی منزل نیز استفاده کرد. از آنجایی که هوگو امکان تشخیص چهره دارد؛ می‌تواند اشخاص را از حیوانات تشخیص دهد و بدین ترتیب در زمان تشخیص حرکت حیوان خانگی، به شما هشدار نخواهد داد.

شما می‌توانید ویدیویی به مدت ۲۴ ساعت را در فضای ابری شرکت هابل ذخیره کنید؛ اما برای حجم‌های بیشتر، باید مبلغی به‌صورت ماهانه پرداخت کنید. هوگو از تابستان امسال و با قیمتی بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات