هواوی دستیار صوتی الکسا آمازون را به میت 9 می‌آورد

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
یکی از بخش‌های مهم میت 9 از دید هواوی، ویژگی مرتبط با یادگیری ماشینی این گوشی بود. حالا هواوی قصد دارد الکسای آمازون را نیز از طریق آپدیت نرم‌افزاری به پرچم‌دار خود اضافه کند.
تبلیغات

هواوی در میت ۹ روی ویژگی‌های مرتبط با یادگیری ماشینی تمرکز زیادی داشته است تا با استفاده از الگویی که شما از گوشی خود استفاده می‌کنید، پرچم‌دارش را تطبیق دهد. اما تلاش هواوی به اینجا ختم نمی‌شود؛ چرا که یکی از سخنگویان شرکت چینی تأیید کرده است که میت ۹ از طرق آپدیت نرم‌افزاری امکان استفاده از الکسای آمازون را نیز به خود خواهد دید.

با این حال مشخص نیست این ویژگی چگونه کار می‌کند و برای چه کشورهایی این بروزرسانی منتشر خواهد شد. این بروزرسانی می‌تواند تعاملی برد‌-برد بین آمازون و هواوی باشد، چرا که میت ۹ به اولین گوشی با دستیار صوتی الکسا تبدیل می‌شود و از طرفی آمازون می‌تواند با یکی از بزرگ‌ترین سازندگان گوشی‌های هوشمند همکاری کند. 

با گذشت زمان اضافه شدن دستیار صوتی بیش از پیش رواج یافته است و حالا پس از سیری اپل، کورتانای مایکروسافت، اسیستنت گوگل و احتمالا Bixby سامسونگ، هواوی نیز وارد این عرصه شده است. اما هواوی مسیری نسبتا راحت را برگزیده و به سراغ دستیار صوتی رفته است که با توجه به در دسترس بودن آن، علاوه بر دستگاه‌های معرفی شده توسط آمازون، در بسیاری از لوازم دیگر نیز در نمایشگاه CES مشاهده شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات