دوربین بدون آیینه‌ بسیار باریک Lumix DMC-GX850 پاناسونیک

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷
مطالعه 4 دقیقه
پاناسونیک دوربین بدون آیینه و فوق‌العاده باریک DMC-GX850 را با حسگر چهار سوم به CES‌ آورد.
تبلیغات

پاناسونیک در CES 2017 عضو جدیدی را به سری دوربین‌های GM اضافه کرد. دوربین فوق‌العاده باریکِ مایکرو چهار سومِ پاناسونیک با نام Lumix DMC-GX850 (در برخی از بازارها با نام GX800 یا GF9) شناخته می‌شود و از نوع بدون آیینه است. 

این دوربین به حسگر ۱۶ مگاپیکسلی چهار سوم و فیلتر پایین گذر (Low-pass) مجهز و دارای جدیدترین موتور پاناسونیک یعنی Venus Engine به همراه سیستم فوکوس خودکار این شرکت است. دوربین GX850 از ضبط ویدیو 4K پشتیبانی می‌کند و علاوه بر حالت 4K Photo از قابلیت‌های Post Focus و Focus Stacking پشتیبانی می‌کند. Post Focus امکان تغییر فوکوس روی بخش‌های مختلف عکس پس از عکس‌برداری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و قابلیت Focus Stacking روشی است که در آن چند عکس با فاصله‌ی فوکوس متفاوت از سوژه گرفته می‌شود و سپس با ترکیب دیجیتالی آن، عمق میدان تصویر افزایش می‌یابد و سوژه به شکل بهتری از پس‌زمینه جدا می‌شود. 

Panasonic Lumix DMC-GX850/GX800/GF9

دوربین GX850، نمایشگر ۳ اینچ LCD چرخان دارد که به میل کاربر تا ۱۸۰ درجه می‌چرخد. به این ترتیب به سادگی می‌توان از این دوربین سبک و باریک برای خودعکس یا سلفی گرفتن نیز استفاده کرد. دیگر مشخصات فنی GX850 شباهت زیادی به GM1 دارد. این دوربین دارای فلش داخلی و منظره‌یاب دیجیتالی است. دوربین GX850 از درگاه میکرو SD پشتیبانی می‌کند. 

این دوربین می‌تواند در حالت عکاسی پشت سر هم ۵.۸ عکس در هر ثانیه بگیرد. با هر بار شارژ باتری این دوربین می‌توان ۲۱۰ عکس گرفت. از دیگر ویژگی‌های دوربین بدون آیینه‌ی GX850 می‌توان به شبکه‌ی وای-فای اشاره کرد که اتصال موبایل به دوربین را میسر می‌کند.

Panasonic Lumix DMC-GX850/GX800/GF9

دوربین GX850 از یک ماه دیگر به همراه لنز ۱۲-۳۲ میلی‌متری با F3.5-5.6 و قیمت ۵۴۹ دلار عرضه می‌شود. 

مشخصات فنی دوربین DMC-GX850 پاناسونیک 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات