دوربین Lumix DMC-FZ80/FZ82 پاناسونیک با بزرگنمایی ۶۰ برابر و ویدیو 4K

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱
مطالعه 4 دقیقه
پاناسونیک دوربین سوپرزوم DMC-FZ80 را به همراه لنز 20-1200mm و قابلیت ضبط ویدیو 4K رونمایی کرد.
تبلیغات

پاناسونیک در CES 2017 از دوربین سوپر زوم DMC-FZ80 رونمایی کرد. این دوربین که در برخی از بازارها با نام DMC-FZ92 به فروش خواهد رسید، جزو خانواده‌ی دوربین‌های سوپرزوم محسوب می‌شود و در واقع جایگزین دوربین FZ700 پاناسونیک است. 

دوربین FZ80 به یک لنز ۲۰-۱۲۰۰ میلی‌متری با F2.8-5.9 مجهز شده است که بزرگنمایی ۶۰ برابری ارائه می‌کند. سنسور به کار گرفته‌شده در این دوربین نیز ۱۸ مگاپیکسلی است که نسبت به نسل قبل ارتقاء یافته است. این دوربین قابلیت ضبط ویدیو در رزولوشن 4K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه را دارد.

Lumix DMC-FZ80/FZ82

اگر به فیلم‌برداری حرکت آهسته علاقه‌مند باشید، دوربین FZ80 پاناسونیک قادر است با نرخ ۲۴۰ فریم در ثانیه در رزولوشن ۶۴۰ در ۴۸۰ پیکسل و با نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه در رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل فیلم‌برداری کند.

از دیگر قابلیت‌های دوربین سوپرزوم جدید پاناسونیک می‌توان به عکاسی پشت سر هم با نرخ ۱۰ فریم در ثانیه، نمایشگر ۳ اینچ لمسی از نوع LCD، منظره‌یاب الکترونیکی و همچنین امکان اتصال به شبکه‌ی وای-فای اشاره کرد. از طریق موبایل می‌توانید به دوربین متصل شوید و تصاویر را دریافت کنید و پس از ویرایش، به اشتراک بگذارید. 

Lumix DMC-FZ80/FZ82

دوربین سوپرزوم FZ80 پاناسونیک با قیمت ۳۹۹ دلار از دو ماه دیگر روانه‌ی بازار می‌شود. 

مشخصات فنی دوربین Lumix DMC-FZ80/FZ82 پاناسونیک

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات