نمایشگرهای چندلایه Delphi برای خودروها

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
شرکت دلفی از نمایشگری مخصوص خودرو با شیشه‌ی دولایه رونمایی کرد که تصاویر بسیار شارپ و پویایی به نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

شرکت دلفی امروز نمایشگرهای چندلایه‌ی جدیدی را در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرد؛ نمایشگرهایی که با هدف استفاده در خودرو توسعه داده شده‌اند.

سیستم نمایشگر جدید دلفی، حاصل تصاحب Pure Depth‌ توسط این شرکت است؛ Pure Depth‌ شرکتی در نیوزیلند است که در زمینه‌ی ساخت نمایشگرهای گیمینگ برای سالن‌های مختلف فعالیت دارد. از آنجا که نمایشگر‌ ماشین‌های گیمینگ، بسیار بزرگ‌تر از آن هستند که در داخل خودرو به‌‌ کار روند؛ Pure Depth ناچار به باز طراحی فناوری خود به‌منظور تغییر سایز این نمایشگر‌ها بوده است تا قادر به استفاده از آن در داشبورد خودروها باشد.

این شرکت یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی را در نمایشگاه CES به‌ نمایش گذاشته که داخل کابین مفهومی خودروی فورد موستانگ جی‌تی جاسازی شده است. تصاویر و محتوای گرافیکی به‌نمایش در‌آمده در این نمایشگر بسیار پویا و شارپ‌ هستند؛ به‌طوری‌که می‌توان آن را از تمام نمایشگرهای خودروی موجود در بازار بهتر دانست. عمقی که شیشه‌ی دولایه‌ی به‌کاررفته در این نمایشگر فراهم می‌کند، بر جذابیت آن می‌افزاید.

در حال حاضر رزولوشن نمایشگر دلفی ۵۴۰ × ۱۴۴۰ پیکسل است؛ اما این کمپانی تصمیم دارد در نسل آینده‌ی آن از پنلی با رزولوشن ۷۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل استفاده کند. بنابراین در آینده‌ شاهد نمایشگرهای شارپ‌تری نیز از این کمپانی خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات